Scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

nilletøz

Aften tøser

Ville bare lige høre om der er nogle af jer der kender denne her scanningsklink.??? 

Har fået den anbefalet, af en bekendt, har tjekket deres hjemmeside her til aften - det siger ud til at være et rigtig godt sted... De er også billig.. 

Her er deres adresse: http://lillekbher.dk/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

AnnaB.

nilletøz skriver:

Aften tøser

Ville bare lige høre om der er nogle af jer der kender denne her scanningsklink.??? 

Har fået den anbefalet, af en bekendt, har tjekket deres hjemmeside her til aften - det siger ud til at være et rigtig godt sted... De er også billig.. 

Her er deres adresse: http://lillekbher.dk/ 

Det gør jeg - og den kan absolut anbefales.

Rigtig fine lokaler, supersødt personale, proffesionel behandling - og gratis kakao Har selv brugt den en enkelt gang, og du får billeder med på cd + diverse papirer med info.

Min veninde som fødte for 4 måneder sider brugte den et utal af gange, og har også kun rosende ord tilovers for Lille KBH'er. F.eks lå deres lille pige og gemte sig, da de skulle have lavet en 3D scanning, hvilket gjorde at han lod dem komme igen 4 gange uden ekstra betaling, fordi han gerne ville have, at de fik nogle fine billeder af baby.

Da har i øvrigt også brugt den fotograf der er tilknyttet klinikken til at få taget gravid-billeder. De er også helt enormt flotte.

Kort sagt: der kan du trygt tage hen

Anmeld

15. juni 2012

nilletøz

AnnaB. skriver:

Det gør jeg - og den kan absolut anbefales.

Rigtig fine lokaler, supersødt personale, proffesionel behandling - og gratis kakao Har selv brugt den en enkelt gang, og du får billeder med på cd + diverse papirer med info.

Min veninde som fødte for 4 måneder sider brugte den et utal af gange, og har også kun rosende ord tilovers for Lille KBH'er. F.eks lå deres lille pige og gemte sig, da de skulle have lavet en 3D scanning, hvilket gjorde at han lod dem komme igen 4 gange uden ekstra betaling, fordi han gerne ville have, at de fik nogle fine billeder af baby.

Da har i øvrigt også brugt den fotograf der er tilknyttet klinikken til at få taget gravid-billeder. De er også helt enormt flotte.

Kort sagt: der kan du trygt tage hen

Tak for dit svar!

Hvor lyder det bare godt.. Så er det der jeg skal have en tid, hvis jeg ikke bare møder op, som man også kan.. 

Dejligt at det er billiget, og at de går op i at man får nogle gode billeder af bebes..

Klart jeg skal derinde og scannes, også er det ikke så langt væk fra mig..  

endnu engang tak for dit svar

Anmeld

15. juni 2012

AnnaB.

nilletøz skriver:

Tak for dit svar!

Hvor lyder det bare godt.. Så er det der jeg skal have en tid, hvis jeg ikke bare møder op, som man også kan.. 

Dejligt at det er billiget, og at de går op i at man får nogle gode billeder af bebes..

Klart jeg skal derinde og scannes, også er det ikke så langt væk fra mig..  

endnu engang tak for dit svar

Vi mødte bare op, det er vist mest hvis det er 3D, der er nødvendigt med tidsbestiling, fordi selve scanningen tager så slænge. Der kan selvfølgelig godt være lidt ventetid. Men der er altid tid

God fornøjelse.

Anmeld

15. juni 2012

MorDk

Man kan godt få en 3D scanning ved en "drop in" Men man får bare ikke extra scanning hvis baby ligger forkert eller lign.

Jeg har tid hos dem 2. juli 2012 til 3D scanning og jeg glæder mig bare SÅ meget!!! Har været derinde til en tidlig scanning...

Jeg har også kun hørt godt om dem!!!

Anmeld

15. juni 2012

nilletøz

AnnaB. skriver:

Vi mødte bare op, det er vist mest hvis det er 3D, der er nødvendigt med tidsbestiling, fordi selve scanningen tager så slænge. Der kan selvfølgelig godt være lidt ventetid. Men der er altid tid

God fornøjelse.

Ok, men vi ville gerne have den der hedder 3D/4D scanningen, men jeg har sendt demen mail, og den venter jeg svar på endnu...  koster det, det samme hvis man bestiller tid?

Anmeld

15. juni 2012

nilletøz

MorDk skriver:

Man kan godt få en 3D scanning ved en "drop in" Men man får bare ikke extra scanning hvis baby ligger forkert eller lign.

Jeg har tid hos dem 2. juli 2012 til 3D scanning og jeg glæder mig bare SÅ meget!!! Har været derinde til en tidlig scanning...

Jeg har også kun hørt godt om dem!!!

ok.. Måske jeg nok skulle bestille tid så, for ved at min bebs kan være stædig og ikke lige er med på samabjede..

Ja alt hvad jeg har hørt har også kun været positivt..

Anmeld

15. juni 2012

AnnaB.

nilletøz skriver:

Ok, men vi ville gerne have den der hedder 3D/4D scanningen, men jeg har sendt demen mail, og den venter jeg svar på endnu...  koster det, det samme hvis man bestiller tid?

Nej, prisen har ikke noget med tidsbestilling eller ej at gøre.

Men det er kun de der tryghedsscanninger, man bare kan møde op til, fordi de ikke tager så længe. Så vidt jeg ved.

Fornuftigt, at du har skrevet til dem

Det bliver spændende.

Anmeld

15. juni 2012

nilletøz

AnnaB. skriver:

Nej, prisen har ikke noget med tidsbestilling eller ej at gøre.

Men det er kun de der tryghedsscanninger, man bare kan møde op til, fordi de ikke tager så længe. Så vidt jeg ved.

Fornuftigt, at du har skrevet til dem

Det bliver spændende.

Ok.. Håber da snart svare.. Kan ikke vente med at få en tid.

Ja jeg var lidt usikker på deres priser mm at jeg lige skrev til dem..

Det blir rigtig spændende, fik det også lavet med storebror, og det har vi bestemt ikke fortrudt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.