Hej alle.
Ved godt der efterhånden er mange tråde omkring dette emne, men synes ikke lige at kunne finde en der helt stemmer overens, med det jeg har oplevet
Jeg testede fredag d. 01/07 svag positiv. Testede svagt positiv frem til d. 06/07. Her var jeg ved lægen, hvor testen også viste svag positiv, og fik at vide jeg skulle komme igen med en urinprøve om mandagen. Tog en clear blue test om eftermiddagen, samme dag som jeg var ved lægen. Den sagde gravid. Samme aften fik jeg så smerter i maven. Det føltes som menssmerter, dog lidt mildere. Efter et par timer med smerter begyndte jeg at bløde.
Når jeg normalt har mens, er der altid mange "klumper" i, og det var der altså også denne gang. Jeg ringede til lægen næste morgen, som sagde, at det nok var en BIO eller SA.
Jeg har ikke taget test siden, da jeg egentlig bare troede på at det ikke blev til noget. Blødningen varede i 3 dage, har normalt mellem 5 og 7 dage med blødning. Der var ingen smerter udover den dag blødningen startede.
Er der nogen af jer der har prøvet at have en sådan blødning i starten? Og alligevel har været gravide?
Det skal lige siges at blødningen kom på dag 40. Min cyklus har de sidste 8 måneder varieret fra 29 til 37 dage.
Anmeld