Købe sko fremad....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Mussen2

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at tag chancen og købe sommersko og sandaler til næste år, nu hvor de kommer på udsalg. Det er selvfølgelig et sats og der er der i kommer ind i billedet. Jeg synes det passer med at min datter er gået to nummer op i sko på et år. Dvs. Hvis hun en vinter brugte str. 24 bruger hun str. 26. Den næste.
jeg ved godt de kan vokse i ryk osv.

Andre der har gjort det med succes og hvor store købte i dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

morpåthurø

Jeg har tit gjort som dig - med tre drenge herhjemme er det nødvendigt at gøre nogle kup

Jeg har selvfølgelig også taget chancer, men har faktisk været heldig hver gang. Mine drenge er vokset 2-3 numre pr. år.Jeg har nok i hvert fald med vinterstøvler taget dem 3 numre større fraår til år. Det er nemt at give en ekstra strømpe på de første måneder i sæsonen. Det er jo ikke så nemt med sandaler, men det kommer jo også an på mærke.

Held og lykke med din jagt

/Louise 

Anmeld

14. juni 2012

Mussen2

LOUISEHOBRO skriver:

Jeg har tit gjort som dig - med tre drenge herhjemme er det nødvendigt at gøre nogle kup

Jeg har selvfølgelig også taget chancer, men har faktisk været heldig hver gang. Mine drenge er vokset 2-3 numre pr. år.Jeg har nok i hvert fald med vinterstøvler taget dem 3 numre større fraår til år. Det er nemt at give en ekstra strømpe på de første måneder i sæsonen. Det er jo ikke så nemt med sandaler, men det kommer jo også an på mærke.

Held og lykke med din jagt

/Louise 

Mange tak. Det er altid rart at gøre nogle gode kup og går det helt gal, kan devel sælges tænker jeg. Har du nøjes med to numre til sandaler/sommersko?

Anmeld

19. juni 2012

morpåthurø

Mussen2 skriver:

Mange tak. Det er altid rart at gøre nogle gode kup og går det helt gal, kan devel sælges tænker jeg. Har du nøjes med to numre til sandaler/sommersko?

Det er lidt forskelligt. Min dreng på 3 år har jeg købt 3 str. større i sandaler ml. sæsoner, men min dreng på 5½ år køber jeg kun 2 str større da hans fødder (heldigvis) ikke vokser så hurtigt mere.

men som du skriver kan det jo altid sælges igen hvis de ikke kommer til at passe:-)

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Jeg tager simpelthen ikke chancen. Har prøvet det og det var øv!

Man kan ikke regne med de kan passe dem. Fødderne udvikler sig hele tiden. Størrelse, længde, bredde mm.

Jeg køber heller ikke sko til min dreng uden han har prøvet dem. Sko SKAL sidde perfekt. Jeg kan personlig ikke holde ud at gå i sko der ikke sidder godt på min fod. Derfor er min søn ALTID med... og jeg køber dem ikke på forhpnd mere.

Anmeld

19. juni 2012

Laulund87

MorDk skriver:

Jeg tager simpelthen ikke chancen. Har prøvet det og det var øv!

Man kan ikke regne med de kan passe dem. Fødderne udvikler sig hele tiden. Størrelse, længde, bredde mm.

Jeg køber heller ikke sko til min dreng uden han har prøvet dem. Sko SKAL sidde perfekt. Jeg kan personlig ikke holde ud at gå i sko der ikke sidder godt på min fod. Derfor er min søn ALTID med... og jeg køber dem ikke på forhpnd mere.

Enig!

Jeg tager chancen med tøj, men dælme ikke med sko.

Anmeld

19. juni 2012

Mussen2

Det kan jo sælges igen. Enig i at de skal sidde optimalt, men tør godt tage chanchen til de rigtige tilbud

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Mussen2 skriver:

Det kan jo sælges igen. Enig i at de skal sidde optimalt, men tør godt tage chanchen til de rigtige tilbud

Klart man kan sælge dem igen... men alligevel. Så skal man til at bruge tid på det... (og det gider jeg ærlig talt ikke)

Anmeld

20. juni 2012

Brams

Mussen2 skriver:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at tag chancen og købe sommersko og sandaler til næste år, nu hvor de kommer på udsalg. Det er selvfølgelig et sats og der er der i kommer ind i billedet. Jeg synes det passer med at min datter er gået to nummer op i sko på et år. Dvs. Hvis hun en vinter brugte str. 24 bruger hun str. 26. Den næste.
jeg ved godt de kan vokse i ryk osv.

Andre der har gjort det med succes og hvor store købte i dem?

Jeg ville ikke turde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.