Han var helt rundt på gulvet,.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

onlyme

Heej

Må bare dele dette med jer,. Det er så sødt kært og sjovt

Min forlovede har de sidste 2 mdr sagt en million gange om jeg ikke godt vil pakke taske til mig selv og bettepigen til dagen kommer men jeg har først termin om 30 dage så syntes dengang det godt kunne vente,. Men igår begynder jeg så at pakke,. Omkring aftensmad tid, kæresten står i køkkenet og kommer nærmest springende ud i gangen og nærmest overfalder mig da han ser jeg går med pudsletasken,. ´::: Er du ved at føde nu ?? Har du veer skat ?? Hvis du har så skal du altså sige det ??
Jeg prøver at berolige ham og siger nej vil bare gerne havde det ordnet nu,. 2 sek sener tager jeg ham i at stå bag døren og kigge gennem den lille åbning der bliver givet når en dør står lidt åben, flækker af grin, han griner også kommer ind og mærker lidt på mavsen, og kigger så dynt alvorligt på mig igen,. ::: Skat har du veer ?? Du ville sighe hvis du havde ikke ??
Han smutter ud i køkkenet igen,. Troede egentelig nu at han troede på mig, MEN... der går ikke længe så kommer han randende igen, nu er jeg ved at pakke mest muligt til min egen taske, begynder at ligge tøj sammen, hvilke han aldrig gør, så jeg kigger lidt,. Nå jeg pakker vider han står og lurer mig i nakken,. Jeg kan sku ikke lade være med at smågrine inde i mig selv,. Spørger ham så om han også vil skifte sengetøj hvis jeg gik ind i soveværelset,.
Han begynder at grine igen og tager endnu engang på maven,.!
Han smutter igen ud til maden,.
Færdig med at pakke, Og ja undskyld men jeg kunne simpelthen ikke lade være, jeg gik ind midt på gulvet i køkkenet, smider mig på gulvet og rråber åhhhhhhhh, han kigger stressende på mig,. HVOR ER JEG DOG SULTEN,.!!!

HAHAHAHAHAhahahaha lidt ondt med det sidste man han forstod godt det sjove i det, efter hans opførelse ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Plysbjørnen

He he den var go. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.