Psykolog og børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

2børn2

Ja mit barn skal til psykolog grundet angst/ frygt, uforklarlige ting...

Så nu skal vi afsted alle sammen... Jeg er spændt nervøs, og ved ikke hvad jeg kan forvente mig...

Men jeg glæder mig....

Han er 9.5 år...
Andre det har prøvet og kan forklare mig hvad jeg skal forvente og med positivt udgang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

HeXeri

2børn2 skriver:

Ja mit barn skal til psykolog grundet angst/ frygt, uforklarlige ting...

Så nu skal vi afsted alle sammen... Jeg er spændt nervøs, og ved ikke hvad jeg kan forvente mig...

Men jeg glæder mig....

Han er 9.5 år...
Andre det har prøvet og kan forklare mig hvad jeg skal forvente og med positivt udgang...

Jeg gik til psykolog fra jeg var 8 til jeg var 18.
Jeg har kun gode ting at sige om min psykolog, jeg havde den samme i alle de år, det jeg husker bedst var at hun havde cocio til mig hver gang. 1 gang om ugen gik jeg derinde.
Det var mest samtale, min mor fortæller at jeg blev observeret mens jeg legede med dukker, vi snakkede billeder og jeg malede/tegnede.
Jeg gik til psykolog pga en voldelig barndom. Mit indtryk er at barnet får "hurtigt" bearbejdet problemet, hvis familien deltager og snakker åbent indbyrdes. Jeg fandt det pinligt hvis hele klassen vidste jeg gik til psykolog, så det holdte vi for os selv.
Held og lykke med det hele, håber det bliver en ligeså god en oplevelse for jeres dreng

Anmeld

15. juni 2012

2børn2

HeXeri skriver:

Jeg gik til psykolog fra jeg var 8 til jeg var 18.
Jeg har kun gode ting at sige om min psykolog, jeg havde den samme i alle de år, det jeg husker bedst var at hun havde cocio til mig hver gang. 1 gang om ugen gik jeg derinde.
Det var mest samtale, min mor fortæller at jeg blev observeret mens jeg legede med dukker, vi snakkede billeder og jeg malede/tegnede.
Jeg gik til psykolog pga en voldelig barndom. Mit indtryk er at barnet får "hurtigt" bearbejdet problemet, hvis familien deltager og snakker åbent indbyrdes. Jeg fandt det pinligt hvis hele klassen vidste jeg gik til psykolog, så det holdte vi for os selv.
Held og lykke med det hele, håber det bliver en ligeså god en oplevelse for jeres dreng

Tusinde tak for tilbagemelding.

Ja vi er 100% klar til at gøre hvad der skal til for at vores søn bliver "hel" igen...

Glad for at høre at det har hjulpet dig.

Anmeld

15. juni 2012

Talbutikken

Min søn på 9½ år, er lige blevet færdig med et forløb hos en psykolog..

Det var legeterepi, hvor han lege med biler, dukker, sand, tegnede/male osv.

Han har haft stor glæde af det.. Han skulle have hjælp til at bearbejde sorgen over hans storesøsters død og hans fars svigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.