Slut ved dpen:)! Gave til hende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Christina :-)

Hej ved ikk om det er det rigtige sted men sagen er den at min søn stopper i Dp den 5 juli da han skal State i børnehave han har altid vært ved kun hende Dp siden hab var 8 mdr da han startede så ville høre hvad man ku gi hende i afskedsgave for er rigtig glad for hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Vores kærlighedsbarn

ungmorher:-) skriver:

Hej ved ikk om det er det rigtige sted men sagen er den at min søn stopper i Dp den 5 juli da han skal State i børnehave han har altid vært ved kun hende Dp siden hab var 8 mdr da han startede så ville høre hvad man ku gi hende i afskedsgave for er rigtig glad for hende

Et billede af ham i ramme, eller en bog med billeder og hænder/fødder og tegninger .. Min mor var dagplejemor i sin tid og hun ELSKEDE at få gave lavet af dem selv og billeder af dem.. Hun har dem endda endnu..

Anmeld

16. juni 2012

hekran

ungmorher:-) skriver:

Vi har givet en Willow Tree figur hver gang et barn er stoppet i dagpleje. Indtil videre giver det tre styks. En Tenderness, en Mother and Son og en Mother and Daughter. Det passer nemlig så godt, at vores dagplejer har samme antal og køn af børn som vi har og derfor kan de lige så godt symbolisere hende og hendes børn, men vi 'ved', at det er hende og vores børn Hun er så glad for dem og de står fremme på display. De er lidt dyre, men hun har altså bare været fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.