Nej nej nej .......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

metski83

.... det der sker for alle andre, sker nu også for mig.

Kræften har ramt familien, min morfar har fået det konstateret i dag

Min morfar er gammel, så det er selvfølgelig ikke så uretfærdigt alders mæssigt. Men derfor syntes jeg det er uretfærdigt.

Min morfar har altid været frisk, og ham og min mormor bor stadig i deres store hus med have, som de selv passer.

Men nu er han ramt, og gud hvor jeg syntes det er hårdt. Og hårdt at se min mor, moster og mormor kede af det.

Jeg har altid haft et fantastisk forhold til min mormor og morfar, og har altid drømt om at gøre dem til Oldeforældre. Og så står vi i den situation at det bare ikke lykkedes for os (Er i behandling) og nu har han fået kræft. Håber stadig han kan nå at opleve det

Et trist indlæg, fra i dag en trist pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Øvvøvøvøv!!!  

Anmeld

14. juni 2012

Muffin_girl

metski83 skriver:

.... det der sker for alle andre, sker nu også for mig.

Kræften har ramt familien, min morfar har fået det konstateret i dag

Min morfar er gammel, så det er selvfølgelig ikke så uretfærdigt alders mæssigt. Men derfor syntes jeg det er uretfærdigt.

Min morfar har altid været frisk, og ham og min mormor bor stadig i deres store hus med have, som de selv passer.

Men nu er han ramt, og gud hvor jeg syntes det er hårdt. Og hårdt at se min mor, moster og mormor kede af det.

Jeg har altid haft et fantastisk forhold til min mormor og morfar, og har altid drømt om at gøre dem til Oldeforældre. Og så står vi i den situation at det bare ikke lykkedes for os (Er i behandling) og nu har han fået kræft. Håber stadig han kan nå at opleve det

Et trist indlæg, fra i dag en trist pige

Anmeld

14. juni 2012

metski83

rikkeregnbue skriver:

Øvvøvøvøv!!!  

Ja det er virkelig øv øv 

Anmeld

14. juni 2012

metski83

AalborgPigen skriver:

Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.