Gave til dagplejemor... Kom med inspiration :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.010 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Malli

Godaften.
Pga sommerferie, for os og for vores dagplejemor som ligger forskudt af hinanden, er det idag gået op for mig, at vores datter kun sammenlagt har en hel uge tilbage hos hendes dagplejemor.
Hun har gået hos hende i 2 år, og hun elsker sin dagplejemor og elsker at komme i hendes hjem. Vi er virkelig virkelig glade for den hverdag, tryghed, omsorg og oplevelser hun har været med til at give vores datter.
Vi vil gerne købe noget til hende, som viser at hun er enestående og fantastisk. At hun har betydet MEGET for os, og vi vil savne hende og tænke på hende!
Har i nogle ideer? Hun et sidst i 50'erne, og hun har alt til de kære børn.

Til jer der har haft bøn i dagpleje, i min datters gruppe er de 6 voksne, som er sammen fast en gang om ugen i Legestuen, og ellers ses de privat på kryds og tværs i hverdagen med børnene. Min datter har primært været gæste barn hos 2 af dem, kan man tillade sig at købe noget til dem, eller skal de 3 sidste så også ha noget? Er det bedre med en fælles "gave" / blomst til dem hver eller??
Jeg ville bage en kage til dem, de kunne dele i deres middags pause, i Legestuen. Men de 3 gæsteplejere har bare betydet meget også!

Kom frisk med ideer og forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Mussen2

Hvad med en granit/sten ting til haven? Et ffrugttræ/frugtbusk? Et armbånd med et hjerte charm?
Et opstammet olivenræ, som kan vokse sammen med hende og tageds med ind om vinteren

Anmeld

14. juni 2012

Alarnna

Hey jeg følger lige med her Jeg mangler også lidt inspiration til gave til dp..

Held og lykkke

Anmeld

14. juni 2012

Malli

Mussen2 skriver:

Hvad med en granit/sten ting til haven? Et ffrugttræ/frugtbusk? Et armbånd med et hjerte charm?
Et opstammet olivenræ, som kan vokse sammen med hende og tageds med ind om vinteren

Det lyder interessant, det vil jeg undersøge nærmere!
Hun er ikke rigtig typen der går med smykker, men hun elsker sin kolonihave, og der kunne man måske finde en lille ting til

Anmeld

14. juni 2012

Malli

Alarnna skriver:

Hey jeg følger lige med her Jeg mangler også lidt inspiration til gave til dp..

Held og lykkke

Det gør du bare, og skriv gerne hvis du finder på noget spændende

Anmeld

14. juni 2012

Malli

INGEN??

Anmeld

14. juni 2012

Mussen2

Hvad med en børnecd, som hun kan høre sammen med alle børnene og kollegaerne og hver gang de hører den vil hun tænke på din datter. Ellers synes jeg en figur til trappen/haven er en eigtig fin ting, som vi selv gav til vores dp i julegave. Den står og pynter på trappen hos hende

Anmeld

14. juni 2012

Malli

Mussen2 skriver:

Hvad med en børnecd, som hun kan høre sammen med alle børnene og kollegaerne og hver gang de hører den vil hun tænke på din datter. Ellers synes jeg en figur til trappen/haven er en eigtig fin ting, som vi selv gav til vores dp i julegave. Den står og pynter på trappen hos hende

Hvor kan man købe granit/sten som du skrev længere oppe? Er ikke helt klar over hvad det er eller bruges til?

Anmeld

14. juni 2012

Mussen2

Malli skriver:

Hvor kan man købe granit/sten som du skrev længere oppe? Er ikke helt klar over hvad det er eller bruges til?

Altså, jeg mener sådan nogle granitfigurer. Som feks. http://www.hanbo-design.dk/picview.asp?pid=337

De kan købes hos plantorama, bilka, planteskoler, stenhuggere og fået i et hav af udgaver og prisklasser. Vi gav en lille ugle til at stå til pynt. Den kostede kr. 150

Hvad med et fuglebad elller fuglehus, som hun kan kigge på sammen med dagplejebørnene

Anmeld

14. juni 2012

Mussen2

Jeg var også tæt på at købe en kogebog til grill på weberen, da vores dp elskede at grille....måske den ide kan bruges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.