Godaften.
Pga sommerferie, for os og for vores dagplejemor som ligger forskudt af hinanden, er det idag gået op for mig, at vores datter kun sammenlagt har en hel uge tilbage hos hendes dagplejemor.
Hun har gået hos hende i 2 år, og hun elsker sin dagplejemor og elsker at komme i hendes hjem. Vi er virkelig virkelig glade for den hverdag, tryghed, omsorg og oplevelser hun har været med til at give vores datter.
Vi vil gerne købe noget til hende, som viser at hun er enestående og fantastisk. At hun har betydet MEGET for os, og vi vil savne hende og tænke på hende!
Har i nogle ideer? Hun et sidst i 50'erne, og hun har alt til de kære børn.

Til jer der har haft bøn i dagpleje, i min datters gruppe er de 6 voksne, som er sammen fast en gang om ugen i Legestuen, og ellers ses de privat på kryds og tværs i hverdagen med børnene. Min datter har primært været gæste barn hos 2 af dem, kan man tillade sig at købe noget til dem, eller skal de 3 sidste så også ha noget? Er det bedre med en fælles "gave" / blomst til dem hver eller??
Jeg ville bage en kage til dem, de kunne dele i deres middags pause, i Legestuen. Men de 3 gæsteplejere har bare betydet meget også!
Kom frisk med ideer og forslag
Anmeld