At svare som anonym?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften lyder, er der så nogen, der kan svare mig på, hvordan jeg besvarer et indlæg som anonym?

I dette indlæg kan jeg jo vinge af, om jeg vil skrive som anonym, men den kasse kommer ikke, når jeg vil besvare et indlæg...

Jeg er nygravid, og vil skrive på en graviddebat - og jeg er ikke klar til at andre får det at vide endnu Jeg vil gerne have hemmeligheden for mig selv lidt endnu

Mvh 'en der er 4+4 i dag'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Janni.

Du kan kun skrive som anonym i en tråd hvis trådstarter har valgt at denne mulighed skal være tilgængelig. 

Tillykke med spiren. 

Anmeld

14. juni 2012

Silas&Mille

hvis TS ikke har valgt der kan svares som ano kommer den lille boks ikke frem

Anmeld

14. juni 2012

Kris89

det kan du kun, hvis vedkommende der har skrevet indlægget er Plus...

Anmeld

14. juni 2012

4kløver

Du skulle også svare anonym

Tillykke

Anmeld

14. juni 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Ja, som overskriften lyder, er der så nogen, der kan svare mig på, hvordan jeg besvarer et indlæg som anonym?

I dette indlæg kan jeg jo vinge af, om jeg vil skrive som anonym, men den kasse kommer ikke, når jeg vil besvare et indlæg...

Jeg er nygravid, og vil skrive på en graviddebat - og jeg er ikke klar til at andre får det at vide endnu Jeg vil gerne have hemmeligheden for mig selv lidt endnu

Mvh 'en der er 4+4 i dag'

To muligheder: 

1. At den der har oprettet indlægget/debatten har gjort det muligt at være anonym. 

2. At du bliver PLUS medlem og betaler for at kunne skrive anonym og vælge at kunne lade andre være det også 

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Okay tak for svar! Så blev jeg det klogere!!

Mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.