Idéer til kreativt med tøjsnor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.376 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

mariamiss6

Åh ja, jeg så lige i Fakta den anden dag, at de havde en maaaasse plastikstads i lækre farver, det er noget af det VÆRSTE, fordi jeg kan IKKE lade være at købe det...

Nåh, men, så, nu sidder jeg så her, med i alt 12 pakker tøjsnor. 4 blå, 4 neongrøn/gul, 4 rød..... Og jeg troede jeg kunne hækle af det, så det blev en kurv... Det kunne jeg virkelig næsten ikke.... Den bliver aldeles ujævn.... Så troede jeg jeg kunne flette det, som med pil, men nej, det kunne man så heller ikke..... 

Har i ellers nogle idéer? Det er jo en plastikovertrukket nylonsnor... Det vil altså sige den er sådan ledningsagtig, og ikke bare liiiiige kan bindes knude på for eksempel.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

mariamiss6

Ingen kreative sjæle med gode idéer idag?

Anmeld

14. juni 2012

mariamiss6

Stadig ingen? Jeg har herre meget floooootto tøjsnor, som jeg så gerne vil bruge til et eller andet.....

Anmeld

14. juni 2012

Skouboe

Du kan skrive med det på væggen? 

Lidt som det her, men jeg tænker nogle sømmet fast med et par stifter.. Det kunne da være sejt.

http://greenweddingshoes.com/diy-rope-words-for-your-wedding-day/

Anmeld

14. juni 2012

Skouboe

Fodboldmål (hvis du har lidt have). Lav et stativ af PVC afløbsrør og bind din tørresnor på som net

Anmeld

14. juni 2012

Skouboe

Havelamper. 

Tag fx et syltetøjsglas, lad ungerne male det udvendigt, bind tøjsnoren om halsen og put et fyrfadslys ned i og hæng op.

Anmeld

14. juni 2012

Skouboe

Vaser

Lim det om en passende beholder, fx en tom dåse og brug det som vase.

Anmeld

14. juni 2012

mariamiss6

Skouboe skriver:

Vaser

Lim det om en passende beholder, fx en tom dåse og brug det som vase.

Denne her idé var din fedeste (og i min ånd, aka ting jeg har hjemme) ind til nu....

MEN, jeg ville SÅ gerne kunne lave noget med snoren alene.... Jeg har været ude i at flette/knytte af det, og så sætte det fast rund tom en vase eller andet der kan gå i ovnen. Og så smelte det, som med perlerne.... Men jeg ved sgu ikke om det lader sig gøre :S

Anmeld

15. juni 2012

Tona

Skouboe skriver:

Du kan skrive med det på væggen? 

Lidt som det her, men jeg tænker nogle sømmet fast med et par stifter.. Det kunne da være sejt.

http://greenweddingshoes.com/diy-rope-words-for-your-wedding-day/

Hold op det er en fed ide. Det er jeg nødt til at forsøge på Amandas værelses væg

Anmeld

15. juni 2012

Skouboe

mariamiss6 skriver:

Denne her idé var din fedeste (og i min ånd, aka ting jeg har hjemme) ind til nu....

MEN, jeg ville SÅ gerne kunne lave noget med snoren alene.... Jeg har været ude i at flette/knytte af det, og så sætte det fast rund tom en vase eller andet der kan gå i ovnen. Og så smelte det, som med perlerne.... Men jeg ved sgu ikke om det lader sig gøre

Prøv og se hvad der sker... Du har jo snor nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.