Rejse med baby på 6 Måneder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Timmner

Ja vi skal rejse om 2 uger, vi skal til kreta (; super lækkert ..
vores dreng er 6 måneder, og har aldrig været på ferie med en baby. så hvis i har nogle gode råd så må i gerne skrive til mig (: Vi har betalt 400 kr for at få ham med på ferie, Koster det der. Troede bare det var gratis at have børn med fra 0 til 2 år? eller er det bare mig som har taget fejl. Hvad med klapvogn og det. hvor meget skal man have med ? og i flyveren af mad?
Hjælp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

mortilnoahogmelina

Timmner skriver:

Ja vi skal rejse om 2 uger, vi skal til kreta (; super lækkert ..
vores dreng er 6 måneder, og har aldrig været på ferie med en baby. så hvis i har nogle gode råd så må i gerne skrive til mig (: Vi har betalt 400 kr for at få ham med på ferie, Koster det der. Troede bare det var gratis at have børn med fra 0 til 2 år? eller er det bare mig som har taget fejl. Hvad med klapvogn og det. hvor meget skal man have med ? og i flyveren af mad?
Hjælp..

Vi gav os 500 kr for at have vores dreng med da han var 5 måneder , det var noget med pga der skulle være en seng på værelset til ham ..

Udover det vil jeg sige du skal ikk tage for meget med , vi købte bleer da vi kom frem havde ca 20 med bare så vi havde os fordi vi rejste om natten og kunne først handle næste dag ..

du må have alt det mad og væske med til jeres søn i flyvet , i skal evt bare smage på det , eller os skal i som minimum vise det når i bliver spurgt i lufthavnen ..

I må ikk have ekstra kg med af baggage bare fordi i har en baby med , det er 20 kg pr voksen . Det vil sige i skal tænke jer om , mit forslag i hvertfald med hvor meget i pakker til jeres dreng men i stedet have lidt vaskepulver med så i kan skylle op i hånden der nede , det bliver ikk rent nej men det dufter i det mindste ..

Vi var væk 2 uger vi havde ca følgende med

8 body både kort og lang ærmet
3 sæt shorts
4 strømpebukser
2 par strømper
2 par lange bukser
2 lange bluser
badebuksser
10 stofbleer
3 tæpper
hans dyne i flyvet
vi havde klapvogn med den betaler i ikk eksta for
Vi have MME med og 2 flasker vi have 3 gange grød med resten købte vi der nede .
Hmm det var ca det tror jeg ..
men spøger hvis du vil vide mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.