Hvad blogger i om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja

Hvad blogger i om?

Jeg har aldrig været super god til at blogge. Så nu er jeg lige startet igen. Men jeg kan godt være lidt tom for hvad jeg skal blogge om?

Og hvordan bruger i jeres blog?

Fx. Jeg bruger den til at lufte tanker og følelser. Dvs. det er heller ikke en blog jeg ville linke til på fx. facebook!  Den er nok meget privat da jeg "blotter" ret meget af mig selv og mine følelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Ja

Hvad blogger i om?

Jeg har aldrig været super god til at blogge. Så nu er jeg lige startet igen. Men jeg kan godt være lidt tom for hvad jeg skal blogge om?

Og hvordan bruger i jeres blog?

Fx. Jeg bruger den til at lufte tanker og følelser. Dvs. det er heller ikke en blog jeg ville linke til på fx. facebook!  Den er nok meget privat da jeg "blotter" ret meget af mig selv og mine følelser.

Jeg bruger min blog til det samme som dig - jeg linker heller ikke til den på Facebook. Jeg vil have et sted hvor jeg lufter mine tanker  Samtidigt bruger jeg den meget til at skrive om Isabella, og overvejer at lukke hendes hjemmeside til fordel for bloggen 

Anmeld

14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Jeg bruger min blog til det samme som dig - jeg linker heller ikke til den på Facebook. Jeg vil have et sted hvor jeg lufter mine tanker  Samtidigt bruger jeg den meget til at skrive om Isabella, og overvejer at lukke hendes hjemmeside til fordel for bloggen 

Det er lige præcis det samme her! Skriver også om Ida  Og jeg er ligeglad om ingen læser den..

Jeg lufter bare tanker

Anmeld

14. juni 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Det er lige præcis det samme her! Skriver også om Ida  Og jeg er ligeglad om ingen læser den..

Jeg lufter bare tanker

Jeg er også pivhamrende ligeglad med om der er nogle der læser den - så får jeg også luft 

Anmeld

14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Jeg er også pivhamrende ligeglad med om der er nogle der læser den - så får jeg også luft 

Hehe! Godt jeg ikke er den eneste.

Blev sådan lidt: "Er det overhovedet sådan noget man bruger en blog til?"

Anmeld

14. juni 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Hehe! Godt jeg ikke er den eneste.

Blev sådan lidt: "Er det overhovedet sådan noget man bruger en blog til?"

Haha ja du kan jo bruge den til lige hvad du selv vil 

Anmeld

14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Haha ja du kan jo bruge den til lige hvad du selv vil 

Ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.