hjælp piger-blødninger ved hormon spiral....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

E.J.mor.

hej piger

prøvet at citere i et andet indlæg med dette problem jeg har,men mine svar laver ged i det.

jeg fik sat en hormon spiral op d. 31 maj, og to dage efter stoppet min pletblødning-,fedt tænkte jeg men da der så var gået 5 dage begyndte jeg at bløde igen, mere og mere, og nu er det så meget så jeg må bruge tampon.

jeg har brug for at hører fra jer med hormon spiral,der har haft blødt.

hvor længe blødte i...???

hvor meget var det..??

gerne alle de informationer i kan give mig.

( bivirkninger ellers pga den,vægtøgning,kvalme,ømme bryster,humør svingninger,træt,stærke mens smerter)

hilsen charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Hvem?

hej piger

prøvet at citere i et andet indlæg med dette problem jeg har,men mine svar laver ged i det.

jeg fik sat en hormon spiral op d. 31 maj, og to dage efter stoppet min pletblødning-,fedt tænkte jeg men da der så var gået 5 dage begyndte jeg at bløde igen, mere og mere, og nu er det så meget så jeg må bruge tampon.

hvor meget var det..??

( bivirkninger ellers pga den,vægtøgning,kvalme,ømme bryster,humør svingninger,træt,stærke mens smerter)

hilsen charlotte

Blødte meget uafbrugt i knap 3 mdr, havde brug for tampax døgnet rundt - havde dog ingen bivirkninger

Anmeld

14. juni 2012

Muffin_girl

hej piger

hvor meget var det..??

hilsen charlotte

Svarer lige på din sms senere ... Kan ikke finde min oplader til tlf.. Og nu er den gået ud

Jeg små blødte altså det første lange stykke tid.. Sådan at jeg var nødt til at gå med bind og tampon.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.