Heidi / Drengeting.dk skriver:
Hej kære Baby-brugere
Jeg har taget et nyt produkt ind på prøve fordi jeg synes det ser interessant ud, men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om det, om I har prøvet det, og hvad jeres erfaring evt. er med det.
Produktet hedder FunMais, og er små byggesten lavet af majs. Man bygger med dem ved at duppe byggestenene på en våd klud og så trykke dem sammen.
Det sviner altså ikke når ungerne leger med det, og det er virkelig enkelt og let at gå til, også for de mindste.
Kender I det?
http://drengeting.dk/shop/funmais-blandet-kasse-404p.html
Mange hilsner og på forhånd tak for hjælpen!
Heidi / Drengeting.dk
Jeg købte en stor pakke, da vi var til børnebazar i Aarhus. Vores søn og min søster hyggede sig virkelig meget med det mens vi var der, og da pakken var så stor og så billig har jeg givet dagplejemoderen lidt og min mor 
Herhjemme hygger både mor og far samt Elias med det i køkkenet og vi har ikke noget imod at det pletter lidt på hænder og møbler osv. Jeg havde bygget en lille mand med arme, ben og hoved - den fordøjede vores søn inden sengetid. Vi havde fået at vide at der ikke skete noget ved det og det gjorde der heller ikke. Men ja, det lugter ikke super godt
men udover det, så er det et super fedt produkt og godt tænkt.. bare lidt vand og vupti, tryller man sjove ting frem - biler, huse, små drenge og piger, en have, en blomst, et træ osv. 
Elias var mest vild med at klippe det i småstykker, han var helt vild med saksen
og smart er det at selv de der ministumper kan man bruge efterfølgende. Intet går til spilde 
Anmeld