Ja puhaaa det er svært at komme til den erkendelse, men jeg er ret sikker på at jeg har fået stress.... 
Det værste af det hele er at jeg er jobsøgende, jeg går hjemme hver evig eneste dag, og alligevel har jeg det enormt dårligt, og føler mig frygtelig stresset.... 
Det korte af det lange er, at jeg blev færdiguddannet i januar, jeg har siden da været jobsøgende. Jeg har et bijob, hvor jeg er afsted nogle få timer hver lørdag. Jeg har tilmeldt mig et 6 ugers selvvalgt kursus, hvor jeg skal aflevere stor opgave om en uge, og herefter skal jeg til eksamen. Samtidig med det skal jeg selvfølgelig søge job.
Jeg er enormt presset økonomisk, fordi jeg kun er på dimittendsats, og jeg kan mærke at det tærrer enormt meget på mine kræfter.
Jeg har følgende symptomer, som jeg er ret sikker på er stress:
-Jeg sover dårligt, er altid træt, og kan sove hvor som helst når som helst, men jeg føler ikke at jeg får noget ud af min søvn.
-Jeg er i enormt dårligt humør, vrissen og negativ.
-Jeg orker INGENTING (godt børnene er glade for rugbrødsmadder)
-Jeg har konstant hovedpine
-Jeg har dage hvor jeg bare kaster op og kaster op hele dagen
-Jeg er svimmel
-Jeg kan ikke glædes over noget
Og puha hvor ser det bare vildt ud når jeg får det listet op...
Jeg ved jeg burde gå til læge, og det vil i nok også alle sammen sige til mig, men jeg orker ikke. Jeg orker ikke at fortælle om mine symptomer, jeg orker ikke at skal kæmpe imod systemet......