Det med at være kristen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: "Dyrker" du det kristne?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

501 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

emsaroto

Dette er ikke en debat for dem der er har en anden tro, end indenfor den kristne genre. (vil helst ikke hænges ud, fordi i ikke lige kan være med, så undskylder på forhånd hvis nogen føler sig stødt!) 

Og det er ikke for at udelukke jer, da det er helt fint med den tro i har, men min nysgerrighed lige omkring dette, omhandler KUN folk der har noget inde i det "kristne"

Jeg er selv Kristen Lutheraner, og jeg tænker tit .. Hvor mange kristne er der egentlig på baby? Altså andet end man bare er den dansk traditionelle folkekirke kristen (protostanden)?
SÅ jeg kom med det,  andre herinde som går op i den kristne tro?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

morethanperfect

emsaroto skriver:

Dette er ikke en debat for dem der er har en anden tro, end indenfor den kristne genre. (vil helst ikke hænges ud, fordi i ikke lige kan være med, så undskylder på forhånd hvis nogen føler sig stødt!) 

Og det er ikke for at udelukke jer, da det er helt fint med den tro i har, men min nysgerrighed lige omkring dette, omhandler KUN folk der har noget inde i det "kristne"

Jeg er selv Kristen Lutheraner, og jeg tænker tit .. Hvor mange kristne er der egentlig på baby? Altså andet end man bare er den dansk traditionelle folkekirke kristen (protostanden)?
SÅ jeg kom med det,  andre herinde som går op i den kristne tro?  

Man kan kun stemme nej

Anmeld

13. juni 2012

emsaroto

Hvordan fjerner man den der afstemning som jeg åbenbart ikke lige fik fjernet

Anmeld

13. juni 2012

Nettemor

Man kan kun svare nej??

Anmeld

13. juni 2012

emsaroto

morethanperfect skriver:

Man kan kun stemme nej

ja, men det er fordi den slet ikke skulle være der hahaha hvordan fjerner jeg den? 

Anmeld

13. juni 2012

morethanperfect

emsaroto skriver:

ja, men det er fordi den slet ikke skulle være der hahaha hvordan fjerner jeg den? 

Hahah

Det ved jeg faktisk ik 

Anmeld

13. juni 2012

emsaroto

morethanperfect skriver:

Hahah

Det ved jeg faktisk ik 

ej ...

laver en ny! 

Anmeld

13. juni 2012

morethanperfect

emsaroto skriver:

ej ...

laver en ny! 

Hæhæhæ

Anmeld

13. juni 2012

Valle81

Hé hé, man kan kun svare nej, men det var nemt for mit svar er helt klart nej.

Vi fejre jul og holder fri på helligdagene, men det er det. Vi døber ikke vore børn, vi er gift på rådhuset Osv. Vi er medlem af folkekirken da jeg gerne vil bevare den og give folk der har brug for dog lysten til at benytte kirken:0)

Anmeld

13. juni 2012

aarhusmor

Der mangler også en "sådan lidt" - har da lige bedt til Gud om at Dk scorede et mål mere og sørme om ikke de gjore det. Desværre glemte jeg at bede om at de vandt.

Nå, men nej og ja. Jeg opfatter mig selv som Luteransk Kristen da jeg er døbt. Jeg går ikke i kirke, kender ikke Biblen, tror på at der er mere mellem himmel og jord, ikke nødvendigvis Gud. Men jeg overholder de 10 bud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.