Mand inviteret til fest uden mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Anonym trådstarter

Svare lige alle kollektivt...

Vores ven er sådan én der ikke holder mandeaftener når han har en kæreste, så hænger de på hinanden konstant og hele tiden... Så jeg kan bestemt ikke forestille mig at det kun er en mandeaften...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Laura.

Hvilket ikke ville være et problem normalt, men dette er én af vores fælles venner der nu inviterer min mand og ikke mig...

Har en mistanke om at det er vores fælles vens kæreste der ikke bryder sig om mig og derfor er jeg ikke inviteret til hans fødselsdagsfest, hvilket jeg ellers plejer at gøre hvert år... De var også inviteret til vores bryllup men de kom i kirken og ellers tog de meget tidligt hjem, faktisk før man kunne nå at sige ordentligt hej til dem...

Er virkelig såret lige nu, men min mand forstår mig ikke...

Er jeg forkert på den?

Hej med dig...

Jeg forstår godt at du er såret, det ville jeg selv blive hvis jeg stod i den situation.

Hvorfor tager din kæreste egentlig med uden dig ? Jeg tænker, hvis det var mig, så ville jeg da blive endnu mere ked af at han tog afsted alene og på en måde vise de mennesker at det er ok ikke at invitere dig. Men jeg ville have det godt med, hvis han sagde nej tak til invitationen, når du ikke var inviteret ! Kan du følge mig ?

Eller.. tog din kæreste afsted ?

Anmeld

13. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Svare lige alle kollektivt...

Vores ven er sådan én der ikke holder mandeaftener når han har en kæreste, så hænger de på hinanden konstant og hele tiden... Så jeg kan bestemt ikke forestille mig at det kun er en mandeaften...

okay...jamen så er det jo trist at din mand synes det er helt okay at du ikke skal med

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

Laura. skriver:

Hej med dig...

Jeg forstår godt at du er såret, det ville jeg selv blive hvis jeg stod i den situation.

Hvorfor tager din kæreste egentlig med uden dig ? Jeg tænker, hvis det var mig, så ville jeg da blive endnu mere ked af at han tog afsted alene og på en måde vise de mennesker at det er ok ikke at invitere dig. Men jeg ville have det godt med, hvis han sagde nej tak til invitationen, når du ikke var inviteret ! Kan du følge mig ?

Eller.. tog din kæreste afsted ?

Jeg ved ikke om min mand tager afsted, men jeg har sagt til ham at hvis han skider så åbenlyst på mine følelser at han tager afsted, så kan jeg ikke se hvad vi skal sammen..........

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

okay...jamen så er det jo trist at din mand synes det er helt okay at du ikke skal med

Det synes han heller ikke, men han vil jo også gerne med.... Såå....

Anmeld

13. juni 2012

aarhusmor

Hvis din mand tager derhen og ser at det ikke er en ren mandeaften, så må han sige til værtsparret at han tager hjem igen eller han kan spørge inden.

Men det er da ufint af ham at være ligeglad med hvad du føler. Jeg forstår dig virkelig godt.

Hvis det viser sig at par er inviteret og kun du ikke er inviteret med, så har I vist et vennepar mindre

Anmeld

13. juni 2012

Laura.

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om min mand tager afsted, men jeg har sagt til ham at hvis han skider så åbenlyst på mine følelser at han tager afsted, så kan jeg ikke se hvad vi skal sammen..........

Nej, det er noget pjat. Din mand skal da selvfølgelig støtte op omkring dig og blive væk fra den fest.. længere er den da ikke !

Håber det for dig.

Anmeld

13. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det synes han heller ikke, men han vil jo også gerne med.... Såå....

ja undskyld mig, men det er jo bare en fødselsdagfest. Jeg ville blive enorm skuffet af min kæreste.

Anmeld

13. juni 2012

wamse

Først så synes jeg da, at du skal være helt sikker på, om det kun er for mænd

Hvis det er blandet, og du bare ikke er inviteret, så ville jeg godt nok tage en snak med din kæreste, hvis han synes det er ok, at andre behandler dig sådan!

Anmeld

13. juni 2012

Mettefpigen

Uhh.. Jeg har prøvet det selv.. Og svaret til mig var at det var fordi han forventede at jeg skulle blive hjemme sammen med barnet... Øhh okay?... Synes du skulle spørge kammeraten om hvorfor du ikk er inviteret med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.