Hvordan gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Anonym trådstarter

Min elskede farmor ligger på sygehuset, og jeg er netop på vej på ferie... Vil så gerne sende hende chokolade. Hvordan kan jeg bestille det på nettet til hospitalet? Nogle der kender en special side man kan bestille noget lækkert igennem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Ploffer

Anonym skriver:

Min elskede farmor ligger på sygehuset, og jeg er netop på vej på ferie... Vil så gerne sende hende chokolade. Hvordan kan jeg bestille det på nettet til hospitalet? Nogle der kender en special side man kan bestille noget lækkert igennem?

Interflora har chokolade, blomster og vin

Anmeld

13. juni 2012

Dot D

Anonym skriver:

Det var da træls, at hun er blevet indlagt, og du ikke kan nå og besøge hende.... Håber hun bliver hurtigt frisk..

De sælger og sender chokolade fra Interflora blomsterbutikker, og du kan se det på deres hjemmeside

God ferie.....

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Ploffer skriver:

Interflora har chokolade, blomster og vin

Har fundet interflore Tak for hjælpen

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Det var da træls, at hun er blevet indlagt, og du ikke kan nå og besøge hende.... Håber hun bliver hurtigt frisk..

De sælger og sender chokolade fra Interflora blomsterbutikker, og du kan se det på deres hjemmeside

God ferie.....

Tak for hjælpen:O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.