Lige for at gøre det KLART, så er det IKKE en sygdom... 
Jeg var ude og besøge nogle idag og fik så vist nogle papirer om KISS KIDD - Syndrome, læste nogle af symptomerne på det og kunne nikke genkendende til nogle af dem...
Jeg har aldrig hørt om dette syndrom... Lige nu er jeg egentlig mere interesseret i om nogle kender den eller har haft den ved nogle af jeres børn?
Er blevet anbefalet Kranio sekral noget til begge mine børn, den ene er lidt sensitiv fik vi bekræftet igår og den anden kan måske få sat gang i end masse ting som h*n har brug for...
Her er et link om KISS KIDD -Syndromet
http://www.kiss-kidd.dk/kiss.html
Jeg ved ikke hvad det er, men jeg synes bare der er et eller andet der virker mærkeligt på mig omkring kiss kidd.
Men jeg har selv gået til kiropraktor med Magnus, fordi han var spændt i nakken, men ikke havde nogen skævheder.
Der fik jeg en del at vide om hvor meget det kan betyde hvis de har spændinger. og især børn der har stået skævt i bæknet under fødslen eller har haft en hurtig fødsel kan have glæde af at blive undersøgt.
Hvis der er fejlstilling i nakkehvivlerne, så ville jeg aldrig gå til en alternativ behandler, måske som supplement, men ikke som eneste behandler.
Jeg ville nok gå til læge og kiropraktor eller fysioterapeut.
Listen med symptomer springer mig umiddelbart i øjnene, jeg tror nærmest ikke der findes nogen forældre der ikke kan sætte et kryds udfra et eller flere af de symptomer.
Retter lige - har lige læst lidt mere omkring det.
Anmeld