Nogle der kender til kiss kidd - syndrome?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.991 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Solstrålebørn

Lige for at gøre det KLART, så er det IKKE en sygdom... 

Jeg var ude og besøge nogle idag og fik så vist nogle papirer om KISS KIDD - Syndrome, læste nogle af symptomerne på det og kunne nikke genkendende til nogle af dem... 

Jeg har aldrig hørt om dette syndrom... Lige nu er jeg egentlig mere interesseret i om nogle kender den eller har haft den ved nogle af jeres børn? 

Er blevet anbefalet Kranio sekral noget til begge mine børn, den ene er lidt sensitiv fik vi bekræftet igår og den anden kan måske få sat gang i end masse ting som h*n har brug for... 

Her er et link om KISS KIDD -Syndromet 

http://www.kiss-kidd.dk/kiss.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

ano14316

Jeg var ude og besøge nogle idag og fik så vist nogle papirer om KISS KIDD - Syndrome, læste nogle af symptomerne på det og kunne nikke genkendende til nogle af dem... 

Jeg har aldrig hørt om dette syndrom... Lige nu er jeg egentlig mere interesseret i om nogle kender den eller har haft den ved nogle af jeres børn? 

Er blevet anbefalet Kranio sekral noget til begge mine børn, den ene er lidt sensitiv fik vi bekræftet igår og den anden kan måske få sat gang i end masse ting som h*n har brug for... 

Jeg ved ikke hvad det er, men jeg synes bare der er et eller andet der virker mærkeligt på mig omkring kiss kidd.

Men jeg har selv gået til kiropraktor med Magnus, fordi han var spændt i nakken, men ikke havde nogen skævheder.
Der fik jeg en del at vide om hvor meget det kan betyde hvis de har spændinger. og især børn der har stået skævt i bæknet under fødslen eller har haft en hurtig fødsel kan have glæde af at blive undersøgt. 

Hvis der er fejlstilling i nakkehvivlerne, så ville jeg aldrig gå til en alternativ behandler, måske som supplement, men ikke som eneste behandler. 

Jeg ville nok gå til læge og kiropraktor eller fysioterapeut.

Listen med symptomer springer mig umiddelbart i øjnene, jeg tror nærmest ikke der findes nogen forældre der ikke kan sætte et kryds udfra et eller flere af de symptomer.

Retter lige - har lige læst lidt mere omkring det. 

Anmeld

13. juni 2012

Solstrålebørn

ano14316 skriver:

Jeg må sige at jeg ikke giver så meget for det.. hvis der er fejlstilling i nakkehvivlerne, så ville jeg aldrig gå til en alternativ behandler, måske som supplement, men ikke som eneste behandler.
Jeg ville nok gå til læge og kiropraktor eller fysioterapeut.

Det andet der umiddelbart springer mig i øjne er listen med symptomer, jeg tror nærmest ikke der findes nogen forældre der ikke kan sætte et kryds udfra et eller flere af de symptomer.

Selvfølgelig skal jeg da også omkring lægen, sundhedsplejersken osv, ikke bare Kranio tingen... 

Anmeld

13. juni 2012

Kofoed.

Min niece på 3 havde det efter hun blev taget ud med cup og 4 timers presseveer. Alle troede der var kolik, hun græd konstant de første 7 måneder, en dag tog de i afmagt til kiropraktor og allerede efter første behandling blev hun mærkat bedre, i dag er der intet. De venter nummer to, havde termin i mandags, bliver hun også taget med cup, venter de ikke en dag før de tager til kiropraktor, der vil de ikke igennem igen.

Anmeld

13. juni 2012

ano14316

Solstrålebørn skriver:

Selvfølgelig skal jeg da også omkring lægen, sundhedsplejersken osv, ikke bare Kranio tingen... 

Jeg har lige rettet en del i mit indlæg efter at have læst lidt mere¨

Anmeld

13. juni 2012

Solstrålebørn

ano14316 skriver:

Jeg har lige rettet en del i mit indlæg efter at have læst lidt mere¨

Jeps læste det lige.. 

Anmeld

13. juni 2012

Skouboe

Min niece har haft det - find en kiropraktor der kender syndromet og få behandlet fejlstillingen. Derefter må I så kigge på om der skal gøres yderligere for at stimulere jeres barn.

Anmeld

13. juni 2012

Krussedulle

Solstrålebørn skriver:

Min dreng på 3 mdr skal afsted til kiropraktor på fredag, med anbefaling fra læge og Sp..

Min fødsel tog lidt over 2 timer, og han havde nærmest alle symptomerne.. Nu er han "bare" låst i nakken.. (er jeg ret sikker på)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.