Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mortil2tiloktober skriver: Ej du er ikke sød at sende linket i en pb til mig vel ? Så er du sød
Ej du er ikke sød at sende linket i en pb til mig vel ? Så er du sød
Jo da ....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Hmm.. Kender du en der hedder der er Rikke, som er Idas mor ? Sikke et stædigt bæst ..
Hmm.. Kender du en der hedder der er Rikke, som er Idas mor ?
Sikke et stædigt bæst ..
Næ? Hvem er hun?
Ej NU går jeg altså
AalborgPigen skriver: Here it is: http://www.saesonforgodsmag.dk/opskrifter/hindb%C3%A6rmazariner Ej .. Hvornår skal du op til eksamen ? Man kan godt få engelsk på hjernen ..
Here it is:
http://www.saesonforgodsmag.dk/opskrifter/hindb%C3%A6rmazariner
Ej .. Hvornår skal du op til eksamen ? Man kan godt få engelsk på hjernen ..
rikkeregnbue skriver: Næ? Hvem er hun? Ej NU går jeg altså
hihi.. Ja hvem er den onde dame ..
Ja GÅ så ... !!
Ploffer skriver: Imorgen formiddag klokken 10 Og har trukket en tale af tidligere udenrigsminister Robin Cook.... Og jeg HADER politiske taler
Imorgen formiddag klokken 10 Og har trukket en tale af tidligere udenrigsminister Robin Cook.... Og jeg HADER politiske taler
Det lyder dælme svært.. Hvad læser du til ?
AalborgPigen skriver: hihi.. Ja hvem er den onde dame .. Ja GÅ så ... !!
Ja, hun lyder da ikke særlig rar
JAJA! Nu går jeg også! - I hvert fald lige om lidt Se hvad baby.dk gør ved mig! Kan slet ikke finde "log af" knappen eller krydset oppe i hjørnet!
rikkeregnbue skriver: Ja, hun lyder da ikke særlig rar JAJA! Nu går jeg også! - I hvert fald lige om lidt Se hvad baby.dk gør ved mig! Kan slet ikke finde "log af" knappen eller krydset oppe i hjørnet!
Nej vel. Onde dame ...
Jeg hader at logge af.. det skærer i mit hjerte.. Jeg kan ikke lokke af.. !!
Det er frygteligt hva...
AalborgPigen skriver: Det lyder dælme svært.. Hvad læser du til ?
Ploffer skriver: Er ved at tage en fuld HF så jeg skal op i engelsk b imorgen.... Og går snart i panik Jeg må vist hellere tage mig sammen og komme videre
Er ved at tage en fuld HF så jeg skal op i engelsk b imorgen.... Og går snart i panik Jeg må vist hellere tage mig sammen og komme videre
Puha det lyder ikke sjovt.. !!
Ja du må hellere videre med det..
Virkelig held og lykke.. Jeg krydser fingre for dig
AalborgPigen skriver: Nej vel. Onde dame ... Jeg hader at logge af.. det skærer i mit hjerte.. Jeg kan ikke lokke af.. !! Det er frygteligt hva...
Ja, det er helt gal.. Skal snart til baby.dk og shopping afvænning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128