Ammestop piller parlodel- nogen der har fået dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

samantha1986

Jeg fik i dag de parlodel piller til at stoppe min mælk. Har herre ømme bryster da jeg ikke kan malke ud. Nu var der så en der nævnte at man godt kan få bryst betændelse fordi man ikke får malket ud. Nogen der ved om det er rigtigt nu man tager de her piller?

Og hvor hurtigt gik der fra i startede på dem til jeres bryster ikke var ømme mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Koen.

Jeg fik dem med min datter og ja det gjorder møg nas!! men ca 2-3 dage så gik det over

Anmeld

13. juni 2012

samantha1986

tanja. skriver:

Jeg fik dem med min datter og ja det gjorder møg nas!! men ca 2-3 dage så gik det over

MeN du oplevede ikke bryst betændelse? 

Jeg har nemlig ammet min datter fra fredag til mandag hvor jeg så måtte opgive. Og siden er brysterne bare møg ømme. Min kæreste står for det meste herhjemme i de her dage fordi det gør så ondt. 

Anmeld

13. juni 2012

Koen.

samantha1986 skriver:

MeN du oplevede ikke bryst betændelse? 

Jeg har nemlig ammet min datter fra fredag til mandag hvor jeg så måtte opgive. Og siden er brysterne bare møg ømme. Min kæreste står for det meste herhjemme i de her dage fordi det gør så ondt. 

nej og det er helt normalt det gør ondt fordi man ikke kan lette trykket der er når mælken ikke bliver spist.., jeg måtte os lade manden klare det meste for bare noget strejfede brysterne hylede jeg

Anmeld

13. juni 2012

samantha1986

tanja. skriver:

nej og det er helt normalt det gør ondt fordi man ikke kan lette trykket der er når mælken ikke bliver spist.., jeg måtte os lade manden klare det meste for bare noget strejfede brysterne hylede jeg

Okay det er rart at vide. Så skal jeg ikke bekymre mig om det. 

Det er dejligt man så har en mand der gider hjælpe en. Så er de bare guld værd de mænd  

Anmeld

13. juni 2012

Mor til Ella

samantha1986 skriver:

Jeg fik i dag de parlodel piller til at stoppe min mælk. Har herre ømme bryster da jeg ikke kan malke ud. Nu var der så en der nævnte at man godt kan få bryst betændelse fordi man ikke får malket ud. Nogen der ved om det er rigtigt nu man tager de her piller?

Og hvor hurtigt gik der fra i startede på dem til jeres bryster ikke var ømme mere?

Jeg havde meget ondt i 8 dage.

Men fik også ekstra piller fordi der åbenbart var rigtig meget mælk.

Men fik ike brystbetændelse. Og kender heller ingen der har prøvet det i den sammenhæng

Anmeld

13. juni 2012

samantha1986

Mor til Ella skriver:

Jeg havde meget ondt i 8 dage.

Men fik også ekstra piller fordi der åbenbart var rigtig meget mælk.

Men fik ike brystbetændelse. Og kender heller ingen der har prøvet det i den sammenhæng

Det lyder bare godt. For en sagde til mig at det kunne jeg få. Og det synes jeg ikke lige at jeg havde lyst. 

Men så kan jeg godt se det er forskelligt hvor lang tid der kan gå fra det ikke gør ondt mere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.