2+5 Tror du man kan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

1990h

Anonym skriver:

tror du man kan teste for gravilitet på en æl test?

UNdskyld min nysgerrighed men hvordan sku man kunne teste graviditet på æl test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Miss Church

Hansen1990 skriver:

UNdskyld min nysgerrighed men hvordan sku man kunne teste graviditet på æl test?

Det ved jeg heller ikke. 

Men har læst om flere herinde, som kunne lave en bragende positiv æl-test, da de var gravide Men tror at de var noget længere henne. Hvorfor de lige fik lyst til at prøve sådan en test ved jeg ikke

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

Hansen1990 skriver:

fik engng a vide den er mere følsom for det der målestof

Anmeld

13. juni 2012

Miiaah

Anonym skriver:

Jeg er idag 2+5 hvis jeg er blevet gravid

tror du allerrede man kan teste nu? eller vil den bare blive negativ?

Jeg tror ærlig talt ikke, at du allerede kan teste(det burde jo "kun" være fem dage siden, at dit æg blev befrugtet?), og er bange for, at du blot vil blive skuffet ved et negativt svar

Men du kan jo prøve - og så prøv igen om 2-3 uger!

Held og lykke

Anmeld

13. juni 2012

1990h

Miss Church skriver:

Det ved jeg heller ikke. 

Men har læst om flere herinde, som kunne lave en bragende positiv æl-test, da de var gravide Men tror at de var noget længere henne. Hvorfor de lige fik lyst til at prøve sådan en test ved jeg ikke

Okai.

Kan du egentlig svare mig på noget. Tog for sjov en æl test i går selv om jeg absolut ikk er i nærheden af æl. Control stregen blev meget lyserød og den anden blev også lidt lyserød?

Anmeld

13. juni 2012

Miss Church

Hansen1990 skriver:

Okai.

Kan du egentlig svare mig på noget. Tog for sjov en æl test i går selv om jeg absolut ikk er i nærheden af æl. Control stregen blev meget lyserød og den anden blev også lidt lyserød?

Der er altid en vis koncentration af hormonet LH i kroppen. Det er det æg-løsningstest måler på. Lige inden ægløsning, stiger koncentrationen meget hurtigt, hvor efter den falder ingen. Men der vil altid være lidt og derfor vil man næsten altid kunne få en test, med en svag test-streg. Håber det gav mening

Men LH og HCG minder om hinanden og en ægløsningstest kan krydsreagere og derfor vise udslag ved graviditet. Ved ikke hvad koncentrationen af HCG skal være, før det registreres på en ÆL-test, men tror den skal være rimelig høj. 

Anmeld

13. juni 2012

1990h

Miss Church skriver:

Der er altid en vis koncentration af hormonet LH i kroppen. Det er det æg-løsningstest måler på. Lige inden ægløsning, stiger koncentrationen meget hurtigt, hvor efter den falder ingen. Men der vil altid være lidt og derfor vil man næsten altid kunne få en test, med en svag test-streg. Håber det gav mening

Men LH og HCG minder om hinanden og en ægløsningstest kan krydsreagere og derfor vise udslag ved graviditet. Ved ikke hvad koncentrationen af HCG skal være, før det registreres på en ÆL-test, men tror den skal være rimelig høj. 

ÅRh okay

Så man skulle jo gerne kunne teste positivt med en gravid test inden man kan med æl test

Anmeld

13. juni 2012

1990h

Anonym skriver:

Jeg er idag 2+5 hvis jeg er blevet gravid

tror du allerrede man kan teste nu? eller vil den bare blive negativ?

Opdater lige hvis du prøver nogle a delene

Anmeld

13. juni 2012

Miss Church

Hansen1990 skriver:

ÅRh okay

Så man skulle jo gerne kunne teste positivt med en gravid test inden man kan med æl test

Det vil jeg mene Men ved det ikke 

Det kunne være spændende at få en update, om man kan

Anmeld

13. juni 2012

1990h

Miss Church skriver:

Det vil jeg mene Men ved det ikke 

Det kunne være spændende at få en update, om man kan

Ja men man kan jo på nuværende tidspunkt stadig ikk vide om det graviditet eller bare de to streger der tit kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.