min fødselsdag, er det forkert at håbe ? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.448 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Princesspigen

på fredag er det min fødselsdag..

jeg fylder 23, ikke noget stort eller noget..

men det er første fødselsdag mens jeg kender min kæreste og sidste fødselsdag inden jeg bliver mor...

jeg går med en sug i maven og et håb om at kæresten, nu han har fri hele dagen alligevel, måske ku finde på at forkæle mig eller gøre et eller andet godt ?

måske han kommer med blomster eller en lille gave ?

måske lidt lækker fødselsdags sex ?

ihhhh jeg elsker at have fødselsdag men hader hvis jeg ikke ved hvad kæresten kan finde på, og lige ham her er ikke til at lure..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Troldemommi

Princesspigen skriver:

men det er første fødselsdag mens jeg kender min kæreste og sidste fødselsdag inden jeg bliver mor...

jeg går med en sug i maven og et håb om at kæresten, nu han har fri hele dagen alligevel, måske ku finde på at forkæle mig eller gøre et eller andet godt ?

ihhhh jeg elsker at have fødselsdag men hader hvis jeg ikke ved hvad kæresten kan finde på, og lige ham her er ikke til at lure..

Så får du da lige en tidlig fødselsdagshilsen :-)

Tillykke

Monica

Anmeld

13. juni 2012

Princesspigen

Monica P skriver:

Så får du da lige en tidlig fødselsdagshilsen :-)

Tillykke

Monica

tak skal du have Monica

Anmeld

13. juni 2012

Princesspigen

er det forkert og naivt at håbe sådan ?

Anmeld

13. juni 2012

Princesspigen

tosset et glæde sig til at fylde 23  hihi

Anmeld

13. juni 2012

celkt

først et tidligt tillykke...

og dernæst, - altså min erfaring med kærester af mandekønnet...  er at, - HVIS vi gerne vil have de skal gøre et eller andet ud af en eller anden mærkedag, så må vi hellere skære det ud i syvtommers pap...

Så i stedet for at du bliver skuffet og ked af det og ender med at lukke dine fustrationer ud over for ham lørdag formiddag, som så gør ham ked af det og nok lidt uforstående, så ville jeg helt klart sige til ham, at nu har du jo fødseldag, og DU kunne godt tænke dig, HAN gjorde lidt ud af det. Så er det jo fuldstændigt åbent hvad han har lyst til at finde på, du bliver ikke skuffet, og tro mig, 99% af alle mænd vil foretrække en sådan pæn opfodring, i stedet for at vi tror, de kan læse tanker...

Anmeld

13. juni 2012

Princesspigen

celkt skriver:

først et tidligt tillykke...

og dernæst, - altså min erfaring med kærester af mandekønnet...  er at, - HVIS vi gerne vil have de skal gøre et eller andet ud af en eller anden mærkedag, så må vi hellere skære det ud i syvtommers pap...

Så i stedet for at du bliver skuffet og ked af det og ender med at lukke dine fustrationer ud over for ham lørdag formiddag, som så gør ham ked af det og nok lidt uforstående, så ville jeg helt klart sige til ham, at nu har du jo fødseldag, og DU kunne godt tænke dig, HAN gjorde lidt ud af det. Så er det jo fuldstændigt åbent hvad han har lyst til at finde på, du bliver ikke skuffet, og tro mig, 99% af alle mænd vil foretrække en sådan pæn opfodring, i stedet for at vi tror, de kan læse tanker...

har sagt klart og tydeligt til ham at jeg VIl se ham på min fødselsdag og han ved det er fredag, han ved os han skal til lagkage lørdag..

Anmeld

13. juni 2012

Mor til Ella

Princesspigen skriver:

Tillykke tillykke

Har du givet han hint de sidste 2 måneder????

Anmeld

13. juni 2012

Princesspigen

Mor til Ella skriver:

Tillykke tillykke

Har du givet han hint de sidste 2 måneder????

yep han har os fået ordre på jeg vil se ham på fredag på min fødselsdag og han ved han skal komme til lagkage på lørdag os

Anmeld

13. juni 2012

celkt

Princesspigen skriver:

har sagt klart og tydeligt til ham at jeg VIl se ham på min fødselsdag og han ved det er fredag, han ved os han skal til lagkage lørdag..

jeg vil mene, du skal servere den lidt mere klart end det du allerede har sagt. Var jeg mand, ville jeg tolke den som om at du inviterede på mad hos dig, så du ikke forventede andet end at han dukker op. Hvis du er heldig, får du måske en buket blomster nede fra netto...

Ej, jeg siger ikke det bliver sådan, men....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.