Dejlig besked fra klinikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Ønskebarnet

Jeg havde en RIGTIG tudedag mandag  der var INGEN af mine 5 igloæg der klarede sig så ingen æo i går.

Jeg indrømmer at jeg faktisk ikke hørte meget af hvad lægen sagde efter dette....hørte bare blødning...mens og så kan du melde dig til et nyt forsøg.....så jeg var knust for så kan vi ikke starte før efter klinikkens sommerferie dvs først til aug

Jeg ringede i dag for at være sikker MEN jeg kan starte når den her blødning kommer...bare det er inden d 23 juni så kan jeg nå et forsøg inden ferien .

Så nu skal den dumme blødning bare komme og jeg skal aflede mine tanker så jeg ikke udsætter den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Michalala

Sikke en dejlig nyhed for jer. Held og lykke med det

Anmeld

13. juni 2012

Putomanen

Der er da en rigtig skøn nyhed

Det kan være virkelig svært at aflede tankerne fra behandling og ventetid, men jeg prøver hver dag at sætte mig en god ting i hovedet, som jeg skal, som jeg kan glæde mig til

Jeg håber din mens snart viser sig, så I kan komme igang igen

Anmeld

13. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Ønskebarnet skriver:

Jeg havde en RIGTIG tudedag mandag  der var INGEN af mine 5 igloæg der klarede sig så ingen æo i går.

Jeg indrømmer at jeg faktisk ikke hørte meget af hvad lægen sagde efter dette....hørte bare blødning...mens og så kan du melde dig til et nyt forsøg.....så jeg var knust for så kan vi ikke starte før efter klinikkens sommerferie dvs først til aug

Jeg ringede i dag for at være sikker MEN jeg kan starte når den her blødning kommer...bare det er inden d 23 juni så kan jeg nå et forsøg inden ferien .

Så nu skal den dumme blødning bare komme og jeg skal aflede mine tanker så jeg ikke udsætter den

Anmeld

13. juni 2012

ønskebørn74

Ønskebarnet skriver:

for at i når det inden ferien!!!

Anmeld

15. juni 2012

Ønskebarnet

Yes jeg har fået grøn lys nu så i morgen starter vi i et nyt frisk forsøg  DEJLIGT!! 

Anmeld

15. juni 2012

Moar2011

hvor er det fantastisk ..

go weekend

Anmeld

15. juni 2012

Ønskebarnet

Babyklar skriver:

hvor er det fantastisk ..

go weekend

En dejlig besked på en fredag....bliver en skøn weekend.

Rigtig god weekend til dig også

Anmeld

15. juni 2012

MorDk

Dejlig nyhed!!!

Krydser !!!!

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

Ønskebarnet skriver:

Det tror jeg faktisk er første gang jeg hepper på en mens SKAL komme! Normalt hepper man jo på den bliver væk

HEPPER!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.