Økonomisk hjælp til tandlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg står i den irriterende situation, at jeg skal have fjernet en visdomstand (operation), og det vil koste ca. 2000,-.

Jeg er enlig forsørger til 2 børn og på dimittendsats. Jeg aner ikke hvordan jeg skal skaffe pengene.

Jeg kan se at man ved kommunen kan søge om hjælp til tandlæge, men jeg ved ikke om jeg overhovedet er i målgruppen for at kunne modtage denne hjælp.

Er der nogen der har prøvet at få hjælp fra kommunen til betaling af tandlægeregningen? Hvordan foregik dette? Og hvilken indtægt havde du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Jeg står i den irriterende situation, at jeg skal have fjernet en visdomstand (operation), og det vil koste ca. 2000,-.

Jeg er enlig forsørger til 2 børn og på dimittendsats. Jeg aner ikke hvordan jeg skal skaffe pengene.

Jeg kan se at man ved kommunen kan søge om hjælp til tandlæge, men jeg ved ikke om jeg overhovedet er i målgruppen for at kunne modtage denne hjælp.

Er der nogen der har prøvet at få hjælp fra kommunen til betaling af tandlægeregningen? Hvordan foregik dette? Og hvilken indtægt havde du?

jeg er på kontanthjælp og har et par gange fået hjælp til tandlæge gennem kommunen..

man henvender sig på kommunen, beder om en enkelt ydelses blanket, som du så skal tage med hjem og udfylde og vedlægge kopier af alle dokumenter, så som hvad du får af penge, hvad du har af udgifter osv alt det skal de se papier på..

efter den er udfyldt og dokumenterne vedlagt, afleverer du den på kommunen og venter så på at de enten ringer eller skriver med et svar.. det kan godt tage lidt tid før der kommer svar..

håber dette hjalp

Anmeld

13. juni 2012

trunte89

Søg! Der kan da ikke ske noget ved at prøve.
Min kæreste fik på et tidspunkt hjælp til en større omgang, men der gik 2 år fra vi søgte til den gik igennem!

Anmeld

13. juni 2012

bette bebs

De fleste tandlæger er også søde til at lave en afdragsordning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.