Mastercard?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Dinna88

Jeg har det vist, men det er LANGT fra alle steder jeg kan bruge det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

.....

Metteris skriver:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Så er det sikkert DET min veninde har. 

Hun siger altid at hun har Mastercard, men hun kan ikke hæve over. Og hun kan bruge det over alt. 
Men så er det vel fordi hun kalder sit Mastercard Cash for Mastercard.
Har diskuteret det med hende flere gange og sagt at man på Mastercard kan hæve over, og at pengene først bliver trukket måneden efter. Men hun holder på at man på Mastercard IKKE kan hæve over. Mon ikke hun har Madtercard Cash
Men det kan hun i hvert fald bruge stort set alle steder. Kan ikke umiddelbart huske at der er steder de ikke har taget hendes kort. Måske små bikse på Nørrebro.  (men nu ved jeg ikke lige om det er aktuelt )

Kender flere der har MASTERCARD, og de kan ikke hæve over

Anmeld

13. juni 2012

Plysbjørnen

Strawberry skriver:

Problemet er lidt at Mastercard er mange sjove ting... Jeg har en "konto" ved Nordeafinans, den havde jeg Mastercard til og den kunne jeg trække i minus med 25000, men tilgengæld kunne den ikke gå i plus... nu har jeg så ikke kortet længere, men jeg betaler stadig på skidtet... Jeg tror det samme gør sig gældende for det Mastercard du kan få fra Coop og Acceptcard...

Så nogen kort kan og andre kan ikke

Anmeld

13. juni 2012

Plysbjørnen

Dinna88 skriver:

Jeg har det vist, men det er LANGT fra alle steder jeg kan bruge det

Okay, må se hvad jeg finder ud af...

Anmeld

13. juni 2012

Metteris

Strawberry skriver:

Jeg har aldrig mødt nogen med en normalt Mastercard (Ikke Cash, Debit, Direct osv) som ikke kunne hæve over :O 
Jeg kunne hæve 30.000 over om måneden på mit (altså det skulle jeg selvfølgelig ikke)

Fandt reglerne for Mastercard her:

MasterCard er et nationalt og internationalt kreditkort, der giver dig ekstra fleksibilitet - både når du handler, og når du rejser.

Med MasterCard kan du:

• Hæve op til 6.000 kr. pr. døgn i langt de fleste pengeautomater.
  • Få en forbrugsgrænse på 30.000 kr. pr. måned, som kan udvides i op til 30 dage, hvis du skal ud på en længere rejse.
  • Få 10-40 dages rentefri kredit.
  • Vente med at betale for forbruget til den efterfølgende måned, hvis du bruger kortet efter ca. den 20. i måneden.

Anmeld

13. juni 2012

Plysbjørnen

Metteris skriver:

Jeg har aldrig mødt nogen med en normalt Mastercard (Ikke Cash, Debit, Direct osv) som ikke kunne hæve over :O 
Jeg kunne hæve 30.000 over om måneden på mit (altså det skulle jeg selvfølgelig ikke)

MasterCard er et nationalt og internationalt kreditkort, der giver dig ekstra fleksibilitet - både når du handler, og når du rejser.

Med MasterCard kan du:

• Få en forbrugsgrænse på 30.000 kr. pr. måned, som kan udvides i op til 30 dage, hvis du skal ud på en længere rejse.
  • Vente med at betale for forbruget til den efterfølgende måned, hvis du bruger kortet efter ca. den 20. i måneden.

Anmeld

13. juni 2012

.....

Aniteb skriver:

Problemet er lidt at Mastercard er mange sjove ting... Jeg har en "konto" ved Nordeafinans, den havde jeg Mastercard til og den kunne jeg trække i minus med 25000, men tilgengæld kunne den ikke gå i plus... nu har jeg så ikke kortet længere, men jeg betaler stadig på skidtet... Jeg tror det samme gør sig gældende for det Mastercard du kan få fra Coop og Acceptcard...

Så nogen kort kan og andre kan ikke

Okay. Jeg skal ikke gøre mig klog på alle typer af mastercard, for troede faktisk kun at der fandtes et slags mastercard som "normalt" blev brugt. Men dem jeg kender der har mastercard, kan ikke hæve over, og kan ikke bruge det som betalingsmetode når beløbet er nede på omkring de 400 kr. vidst. Så skal de HÆVE pengene .

Jeg har ikke mastercard, så er slet ikke inde i  viden om mastercard, skriver blot det jeg har hørt fra dem der siger at de har mastercard

Anmeld

13. juni 2012

.....

Metteris skriver:

Med MasterCard kan du:

Se mit svar til TS

Anmeld

13. juni 2012

Plysbjørnen

Strawberry skriver:

Okay. Jeg skal ikke gøre mig klog på alle typer af mastercard, for troede faktisk kun at der fandtes et slags mastercard som "normalt" blev brugt. Men dem jeg kender der har mastercard, kan ikke hæve over, og kan ikke bruge det som betalingsmetode når beløbet er nede på omkring de 400 kr. vidst. Så skal de HÆVE pengene .

Jeg har ikke mastercard, så er slet ikke inde i  viden om mastercard, skriver blot det jeg har hørt fra dem der siger at de har mastercard

Man kan jo heller ikke vide alt :-)

Anmeld

13. juni 2012

.....

Aniteb skriver:

Man kan jo heller ikke vide alt :-)

Det er rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.