10 i bioteknologi!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Stéphanie

Ja, det er desværre ikke mig der har fået det, men en meget tæt veninde. Hun sad hjemme hos mig i går og bad mig hjælpe hende da hun fattede hat af hvad hun lavede, så jeg hjalp hende så godt jeg nu kunne, og synes selv vi fik stykket en skide god opgave sammen. Hun var så nervøs for at skulle op her til morgen, hun var overbevist om at hun ville dumpe.

Og så ringer hun sørme og skriger at hun har fået 10!!!!!!! Ihhh, er så stolt af hende.

Nå, skulle bare lige ud med det da jeg er palle alene i verden i dag, så min glæde gik ud over jer

Hav en super duper fantastisk dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Muffin_girl

Stéphanie skriver:

Ja, det er desværre ikke mig der har fået det, men en meget tæt veninde. Hun sad hjemme hos mig i går og bad mig hjælpe hende da hun fattede hat af hvad hun lavede, så jeg hjalp hende så godt jeg nu kunne, og synes selv vi fik stykket en skide god opgave sammen. Hun var så nervøs for at skulle op her til morgen, hun var overbevist om at hun ville dumpe.

Og så ringer hun sørme og skriger at hun har fået 10!!!!!!! Ihhh, er så stolt af hende.

Nå, skulle bare lige ud med det da jeg er palle alene i verden i dag, så min glæde gik ud over jer

Det er sørme flot klaret !  

Hav en god dag 

Anmeld

13. juni 2012

.....

Dejligt for hende

Anmeld

13. juni 2012

MortilElias2010

Stéphanie skriver:

Hold da op! Hvor er jeg glad på hendes vegne! Kunne mærke jeg blev helt rørt, kender følelsen af at nu dumper jeg og så pludselig vender den og så er man ikke mindre end mega bestået! Lykkefølelse! Hils hende og sig tillykke - og hvor sødt af dig at hjælpe! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.