Dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2009

LotteGabriella

Maria82 skriver:

Ved kun mn kan få gul,rød og Grøn frugtfarve..... tror ikke man kan få blå !!

Tak for linket..

jo det kan man godt. Købte blå frugtfarve til julekonfekten Jeg fik den i REMA1000, men du kan nok få den i alle supermarkeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Pia.

Jo jo... blå frugt farve kan du få alle steder... her er flødeskummen blevet blå med frugtfarve...

Anmeld

28. april 2009

Heidi.

Hejsa

Her er nogle billeder af nogle kager som jeg syntes er SÅ flotte.., Det er en af vores venner som laver dem

Knus

Anmeld

29. april 2009

82Miraklet

hehe mine øjne har altid kun haft fanget det lyserøde (røde) så jeg må da bare ud og købe noget blå frugtfarve.... hihi

Tak for det Piger...

Anmeld

29. april 2009

MariaMus

Jeg bor selv i nærheden af Fårevejle og skal holde barnedåb til sommer. Jeg køber vores kage i Arlington konditori, jeg har kun hørt godt om den. Vi bruger den på mit arbejde, Dragsholm Slot, til alle fester og bryllupper.

Anmeld

29. april 2009

Mor.sander

Ja, jeg er godt nok fra Bornholm.. Sådan min søns dåbskage ud og vores bryllupskage, det er en af min mors veninder der laver dem.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2009

82Miraklet

MariaMus skriver:

Jeg bor selv i nærheden af Fårevejle og skal holde barnedåb til sommer. Jeg køber vores kage i Arlington konditori, jeg har kun hørt godt om den. Vi bruger den på mit arbejde, Dragsholm Slot, til alle fester og bryllupper.

Jeg ville også meget gerne bruge dem... de er super flotte !!!! Men men men da vi blir over 60 mennesker blir det sgu for dyrt har ikk 3000 kr til en dåbskage, desværre !!!

Så må vist tænke kreativt i andre baner !!!

Knus

Anmeld

29. april 2009

82Miraklet

Mor.sander skriver:

Ja, jeg er godt nok fra Bornholm.. Sådan min søns dåbskage ud og vores bryllupskage, det er en af min mors veninder der laver dem.

Hold da op, de er bare super flotte...... Ihhh hvor ville jeg gerne selv kunne lave sådan nogle kager !!!! MUMS

Anmeld

29. april 2009

tascia

Maria82 skriver:

Jeg ville også meget gerne bruge dem... de er super flotte !!!! Men men men da vi blir over 60 mennesker blir det sgu for dyrt har ikk 3000 kr til en dåbskage, desværre !!!

Så må vist tænke kreativt i andre baner !!!

Knus

hva med at lave den selv? der er mange opskrifter på nettet...

Anmeld

29. april 2009

Mikkelmusen

Her er der en masse videoer med søde sjove kager http://www.bettycrocker.com/how-to/how-to-videos

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.