Undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.973 visninger
35 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Nenus

Hej piger

Jeg var en tur i Bilka i går, på jagt efter en bh.. Det er rimelig pinligt - men kunne virkelig ikke finde noget der passede - udover en amme-bh?? Jeg må indrømme, at jeg altså købte den, og den er simpelthen så behagelig! Meen.. Kan det passe, at man ikke kan finde billige bh'er til en D-skål? Jeg er vokset en del på barmen de sidste par år, og kan ikke en gang selv følge med til, hvilken størrelse det egentlig er jeg har - og har altså ikke råd til at bruge 3-400 kr på en bh i lingeriforretningerne..

Help please

Knuuus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Maja_4000

Følger lige med her .. Jeg er større end en D , og jeg synes det er SÅ svært at finde nogle som ikke koster en formue

Anmeld

13. juni 2012

Frk.S

Nu ved jeg ikke med Bilka, men i H&M kan man godt få D-skål - og det er da ret billigt.

Du kunne jo gå ind i en lingeriforretning og blive målt - og hvis de evt. har et eller andet på tilbud som du har råd til, så købe det. Og ellers har du jo dine mål til et billigere sted.

Anmeld

13. juni 2012

Muffin_girl

Nenus skriver:

Hej piger

Jeg var en tur i Bilka i går, på jagt efter en bh.. Det er rimelig pinligt - men kunne virkelig ikke finde noget der passede - udover en amme-bh?? Jeg må indrømme, at jeg altså købte den, og den er simpelthen så behagelig! Meen.. Kan det passe, at man ikke kan finde billige bh'er til en D-skål? Jeg er vokset en del på barmen de sidste par år, og kan ikke en gang selv følge med til, hvilken størrelse det egentlig er jeg har - og har altså ikke råd til at bruge 3-400 kr på en bh i lingeriforretningerne..

Help please

Knuuus..

Jeg vil råde dig til at gå i Change.. Der kan man få 2 bher for en pris .. jeg fik 2 for 349,-

Hellere det end at købe tonsvis af bher der ikke passer.. Så har du brugt det samme beløb alligevel.. Og jeg har aldrig haft held med at finde nogle billige.. Selv da jeg brugte en lille D.. 

Anmeld

13. juni 2012

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

Følger lige med her .. Jeg er større end en D , og jeg synes det er SÅ svært at finde nogle som ikke koster en formue

Har du en Change butik i nærheden ?  

Anmeld

13. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
AalborgPigen skriver:

Jeg vil råde dig til at gå i Change.. Der kan man få 2 bher for en pris .. jeg fik 2 for 349,-

Hellere det end at købe tonsvis af bher der ikke passer.. Så har du brugt det samme beløb alligevel.. Og jeg har aldrig haft held med at finde nogle billige.. Selv da jeg brugte en lille D.. 

Det samme har jeg gjort og de sidder bare bedre end alle de billigere bh'er og støtter hvor de skal.

Anmeld

13. juni 2012

Muffin_girl

MoarHvidovre skriver:

Det samme har jeg gjort og de sidder bare bedre end alle de billigere bh'er og støtter hvor de skal.

Lige præcis !!! Jeg har nu 4 bher dernede fra.. Og før faldt de altid udover, jeg havde røde mærker, ondt i skulderen osv... 

Og disse er perfekte, og passer til min krop,, Og så er man også sikker på man får den støtte, der hjælper kroppen.. Først tænkte jeg lidt at de er lidt konede .. Fordi jeg bruger str 75I.. Og der kunne man mest få sådan nogle full cup uden fyld.. Men der er jo både blonder på og alverden.. Det er bare når man er vant til de der med fyld.. Så skal mana lige vænne sig til det Men jeg er nu meget glad for dem  

Anmeld

13. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

og der bliver man også mål så man er sikker på man får den rigtige størrelse

Anmeld

13. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

og der bliver man også mål så man er sikker på man får den rigtige størrelse

Nemlig Dejligt at der er nogle der er enige med mig  

Anmeld

13. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Nemlig Dejligt at der er nogle der er enige med mig  

jeps det er jeg...

har 5 sæt... og er super glad for dem... de sidder bare som de skal...

man skal dog huske at vaske dem på håndvask programmet i vaskemaskinen... da nogle af dem ellers mister formen hurtigt... men det gælder jo alle bh'er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.