Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den 30. maj fik jeg lagt eet enkelt 1. klasses æg op. Efter 14 dage i helvede - med samtlige bivirkninger af Crinone, skulle jeg selv tage en graviditetstest her til morgen. Den 2. graviditetstest jeg nogensinde har taget.... Og den 2. der er positiv!!!!!!!!!!!!!!!
Måtte vække manden og få ham til at dobbelttjekke. Men ganske rigtigt, der var en svag lyserød stribe under kontrolstriben.
Kan næsten ikke tænke - var nødt til at dele det med nogen. Og det blev jer.
Vores første datter kom til verden efter 1 IUI forsøg i 2008. Kan jeg virkelig være så heldig, at det kun kræver i IVF-forsøg i denne omgang???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lenemor77 skriver: Den 30. maj fik jeg lagt eet enkelt 1. klasses æg op. Efter 14 dage i helvede - med samtlige bivirkninger af Crinone, skulle jeg selv tage en graviditetstest her til morgen. Den 2. graviditetstest jeg nogensinde har taget.... Og den 2. der er positiv!!!!!!!!!!!!!!! Måtte vække manden og få ham til at dobbelttjekke. Men ganske rigtigt, der var en svag lyserød stribe under kontrolstriben. Kan næsten ikke tænke - var nødt til at dele det med nogen. Og det blev jer. Vores første datter kom til verden efter 1 IUI forsøg i 2008. Kan jeg virkelig være så heldig, at det kun kræver i IVF-forsøg i denne omgang???
TILLYKKE MED DET!!!!
Skønt, at I klarede den i første hug. Det er jo fantastisk
Mange gange tillykke med de fine streger!!!
Kæmpe tillykke Hvor er det bare dejlig for jer!!!
Stort tillykke!!
super dejligt for jer, stort tillykke og held og lykke med tiden fremover
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128