Av av av av min mave/navle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Unalisa

Jeg ved snart ikke hvad det er men jeg har frygteligtOndt, lige over navlen. Det er som om barnets knogleStikker ud , jeg kan ikke bøje mig eller bare ligge eller gå/stå uden at det gør ondt... Det er virkeligt smertefuld og ubehageligt... NærmestSom knoglen stikker ud, nogle der har opleveret lignende .... Er i dag 34+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

MorDk

Jeg har noget lign. og det kommer on/off. Det føles som en fod eller hånd der er i vejen. Jeg er kun i uge 26+6 idag... men jeg oplevede det også i min sidste graviditet. Det gør ikke ondt men det er sindssygt ubehageligt  Hvis du er bekymret/har smerter så synes jeg du skal kontakte din læge.

Anmeld

13. juni 2012

Unalisa

MorDk skriver:

Jeg har noget lign. og det kommer on/off. Det føles som en fod eller hånd der er i vejen. Jeg er kun i uge 26+6 idag... men jeg oplevede det også i min sidste graviditet. Det gør ikke ondt men det er sindssygt ubehageligt  Hvis du er bekymret/har smerter så synes jeg du skal kontakte din læge.

Tak for svaret Det går nogle gange så ondt når jeg f.x bøjer mig lidt for hurtigt, men ja det er pisse ubehageligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.