Jeg er ved at blive sindsyg, vi bor i rækkehus og i området har vi to familier hvis børn (7-8 stykker i alderen 4-12 år vil jeg gætte på) hver dag render rundt lige ude foran vores vindue og SKRIGER hele tiden...
Nu er klokken halv ti en alm tirsdag aften og de render stadig rundt, siden min datter for en måned siden flyttede på sit eget værelse er hun blevet vækket mindst to gange hver aften, vil simpelthen ikk fonde mig i det mere... I vores område har vi to bold baner en stor legeplads, bål områder osv så der er masser af steder hvis de absolut skal rende ude hele aftenen...
Godt nu kom jeg af med arrigskaben

Så her er mit spørgsmål:
Kan man klage anonymt og stadig få noget ud af det (familierne virker ikk som nogle typer man skal være uvenner med)
Det fortsætter som regel til kl 23, hvor det skal være ro fra (musik for lukkede vinduer osv) så kan jeg overhovedet klage over det?
Har kigget vores ordens regler igennem og kan ikke se noget om råben og skrigen, andet end at cykler og legetøj ikk må være til gene på gang stier (hvilket det er for de smider bare deres lort alle steder)
Anmeld