Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilken måde tror du det er klogest at sende en ansøgning, hvis ikke der står specifikt det ene eller det andet i annoncen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tænker bare om det er mere håndgribeligt at have fået den udprintet. Vil jo nødig forsvinde i mængden.
jeg synes det kommer an på hvad/hvem du søger job til/hos.
Nettemor skriver: Jeg har stemt mail. For det er som regel den jeg bruger. Medmindre der decideret står de vil have det på post. For så har de den elektronisk og kan ikke så nemt miste den..
Jeg har stemt mail. For det er som regel den jeg bruger. Medmindre der decideret står de vil have det på post. For så har de den elektronisk og kan ikke så nemt miste den..
Også det jeg bruger - det er mange år siden jeg sidst har sendt en ansøgning pr. post Det er efterhånden sjældent jeg ser de vil have det pr. post, men det sker
Jeg tror at jeg ville printe den ud og aflevere den personligt Hvis det altså er muligt. Ellers tror jeg at jeg ville sende pr. mail.
Begge dele, men kommer an på hvad der står i annoncen...
Ja jeg kan godt se hvad flertallet siger. Jeg er nok bare selv post menneske og dermed sagt at de mere vigtige breve foretrækker jeg pr- post, men i på arbejdspladserne foregår alt nok efterhånden pr mail, så de er vant til det.
Anonym skriver: Hvilken måde tror du det er klogest at sende en ansøgning, hvis ikke der står specifikt det ene eller det andet i annoncen?
Det kommer an på om du vil gøre lidt ekstra ud af den pr post - kreativt ellers pr. mail Med så mange ansøgninger de modtager for tiden så er det det mest foretrukne
Vil også helst sende pr. Postl så kan godt følge dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128