Mail eller pr post

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Se indlæg

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

875 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Anonym trådstarter

Hvilken måde tror du det er klogest at sende en ansøgning, hvis ikke der står specifikt det ene eller det andet i annoncen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Nettemor

Jeg har stemt mail. For det er som regel den jeg bruger. Medmindre der decideret står de vil have det på post. For så har de den elektronisk og kan ikke så nemt miste den..

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg tænker bare om det er mere håndgribeligt at have fået den udprintet. Vil jo nødig forsvinde i mængden.

Anmeld

12. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg synes det kommer an på hvad/hvem du søger job til/hos.

Anmeld

12. juni 2012

Clisolka

Nettemor skriver:

Jeg har stemt mail. For det er som regel den jeg bruger. Medmindre der decideret står de vil have det på post. For så har de den elektronisk og kan ikke så nemt miste den..

Også det jeg bruger - det er mange år siden jeg sidst har sendt en ansøgning pr. post  Det er efterhånden sjældent jeg ser de vil have det pr. post, men det sker 

Anmeld

12. juni 2012

Miss Church

Jeg tror at jeg ville printe den ud og aflevere den personligt Hvis det altså er muligt. Ellers tror jeg at jeg ville sende pr. mail. 

Anmeld

12. juni 2012

Solstrålebørn

Begge dele, men kommer an på hvad der står i annoncen...

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja jeg kan godt se hvad flertallet siger. Jeg er nok bare selv post menneske og dermed sagt at de mere vigtige breve foretrækker jeg pr- post, men i på arbejdspladserne foregår alt nok efterhånden pr mail, så de er vant til det.

Anmeld

12. juni 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hvilken måde tror du det er klogest at sende en ansøgning, hvis ikke der står specifikt det ene eller det andet i annoncen?

Det kommer an på om du vil gøre lidt ekstra ud af den pr post - kreativt ellers pr. mail  Med så mange ansøgninger de modtager for tiden så er det det mest foretrukne 

Anmeld

12. juni 2012

MortilElias2010

Ja jeg kan godt se hvad flertallet siger. Jeg er nok bare selv post menneske og dermed sagt at de mere vigtige breve foretrækker jeg pr- post, men i på arbejdspladserne foregår alt nok efterhånden pr mail, så de er vant til det.

Vil også helst sende pr. Postl så kan godt følge dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.