amning og vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du tabt dig vha. amning?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

777 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg kender et par stykker der har tabt sig helt vildt meget via amning. Langt over startvægten.

Jeg ammede min dreng de første 4 måneder, men han tog desværre ikke nok på. Men jeg synes kun jeg tog på i denne periode. hehe

Så nu spørger jeg: 

Har du tabt dig vha amning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

DitteFisk

Altså.. fra at have været gravid til at få alm. mave igen - ja så tabte jeg mig Jeg ammede og der gik højst 3 mdr, så havde jeg min størrelse igen (vejer 50 kg). Ved ikke om det havde været anderledes hvis jeg gav flaske. Det tvivler jeg næsten på..

Anmeld

12. juni 2012

Gigl skriver:

Altså.. fra at have været gravid til at få alm. mave igen - ja så tabte jeg mig Jeg ammede og der gik højst 3 mdr, så havde jeg min størrelse igen (vejer 50 kg). Ved ikke om det havde været anderledes hvis jeg gav flaske. Det tvivler jeg næsten på..

hvor meget havde du taget på. Dem jeg kender havde nemlig taget noget mere end det normale på, men tabt alt samt en del ekstra.

Anmeld

12. juni 2012

DitteFisk

mor:) skriver:

hvor meget havde du taget på. Dem jeg kender havde nemlig taget noget mere end det normale på, men tabt alt samt en del ekstra.

Det er da flot i hvert fald

Jeg tog selv 15 kg på. Så det var jo meget normalt. Om end jeg følte mig stor som et hus...

Anmeld

12. juni 2012

S.Maria

Jeg tog 16 kg på og tabte det hele på 3 mdr. uden at gøre noget for det. Ved ikk om amningen hjalp mig 

Anmeld

12. juni 2012

Mumto3

Jeg har taget over 25 kg på i alle tre graviditer og jeg har tabt langt mere end det ved at amme. Som en veninde sagde: Dine børn suger bare fedtet ud af dig

Anmeld

12. juni 2012

Gigl skriver:

Det er da flot i hvert fald

Jeg tog selv 15 kg på. Så det var jo meget normalt. Om end jeg følte mig stor som et hus...

Hehe. Jeg følte mig som en flodhest...men tog også 26kg på. Tabte 10kg af sig selv efter jeg havde født og 10 mere ved sund kost og motion og fik aldrig tabt de sidste. Nu er jeg så gravid igen, allerede sulten hele tiden. øv...det ser ud til jeg bliver til en flodhest endnu engang

Anmeld

12. juni 2012

Mumto3 skriver:

Jeg har taget over 25 kg på i alle tre graviditer og jeg har tabt langt mere end det ved at amme. Som en veninde sagde: Dine børn suger bare fedtet ud af dig

se det er det jeg håber på og klamrer mig til. hehe.

Men sådan gik det ikke med mit første barn. Gad vide om det havde noget med det at gøre at han heller ikke tog ordentlig på....hmmm.

Anmeld

12. juni 2012

S.Maria skriver:

Jeg tog 16 kg på og tabte det hele på 3 mdr. uden at gøre noget for det. Ved ikk om amningen hjalp mig 

uh det fik jo stærkt

Anmeld

12. juni 2012

Leneur

Tog i så ikke noget på igen efter endt amning???
Jeg tog 10 kg på. Tabte dem efter den første uge og havde tabt yderligere 4 kg ugen efter. Følte mig lækker og godt tilpas men det sluttede brat et par mdr. efter, da jeg var nødt til at give flaske,så tog de 10 kg på igen... og har endnu ikke fået mig taget sammen til at gøre noget ved det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.