Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Jeg har lige fundet den fede blog med DIY på en masse lækre hæklerier. MEN men men men. Linkene virker ikke!! Og af en eller anden grund kan jeg ikke skrive til hendes mail.. Så har nu prøvet at kommentere en af de ting jeg rent faktisk kunne komme ind på.. For at hun svare tilbage og evt er behjælpelig med en anden måde at få fingrene i de opskrifter
Jeg har lige fundet den fede blog med DIY på en masse lækre hæklerier. MEN men men men. Linkene virker ikke!! Og af en eller anden grund kan jeg ikke skrive til hendes mail.. Så har nu prøvet at kommentere en af de ting jeg rent faktisk kunne komme ind på.. For at hun svare tilbage og evt er behjælpelig med en anden måde at få fingrene i de opskrifter
Link.?
Mom In The Making skriver: Link.?
Nettemor skriver: Nu virker nogle af dem
Nu virker nogle af dem
Ihh hende kender jeg allerede. hehe.. men kan ikke forstå det ikke virker.:/
Mom In The Making skriver: Ihh hende kender jeg allerede. hehe.. men kan ikke forstå det ikke virker.:/
Nettemor skriver: Nåh Det er bare mig der ikke har set den før. Er mega forelsket i elgen.. Det må være et kommende projekt!
Nåh Det er bare mig der ikke har set den før. Er mega forelsket i elgen.. Det må være et kommende projekt!
Det er nu ikke så længe siden jeg faldt over den, i min jagt på ny inspiration og hun har en masse sjove ting.
Kan dog ikke huske en elg? haha.. må lige kigge efter. Jeg synes hendes tintin rangler er ret fine og så har jeg været ved at hækle en butterfly + at jeg gerne vil lave den der elefanthue til Penny, til vinter.
Mom In The Making skriver: Det er nu ikke så længe siden jeg faldt over den, i min jagt på ny inspiration og hun har en masse sjove ting. Kan dog ikke huske en elg? haha.. må lige kigge efter. Jeg synes hendes tintin rangler er ret fine og så har jeg været ved at hækle en butterfly + at jeg gerne vil lave den der elefanthue til Penny, til vinter.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128