Nuva-Ring - Spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

SS82

LotusCPH skriver:

Jeg blødte helelr ikke så meget- men min læge havde også sagt det kunne være. Men det kun lige var de første gange ringen sku bruges. Kroppen ska lige vænne sig til det. 

Men der er nogle kvinder der ikke kan tåle disse ringe - så evt- snak med din læge om det er det rette valg for dig?

Men de er super gode - var træt af at huske p-pillerne hele tiden og blev så introduceret for ringen - brugte den her indtil jeg blev gravid. Super go opfindelse for os der glemmer de små piller

Ja jeg var også super træt af atbglemme p-piller. Men jeg var desværre en af dem der ikke kunne tåle dem så måtte stoppe med dem efter et halvt år. Men ellers en FANTASTISK opfindelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Emily2012<3

FrkZier skriver:

ja det må du da nok sige! - vi satser på de virker

Ja vi håber..

Anmeld

12. juni 2012

Emily2012<3

Slott skriver:

Da jeg brugte dem blødte jeg ikke. Men jeg tror måske det kan være forskelligt lige som de og p- piller også kan være forskellige fra kvindetil kvinde. Men mon ikke du snart stopper med at bløde.

Ja det må det være.. Men mærkeligt der skal være så stor forskel..

Anmeld

12. juni 2012

Emily2012<3

LotusCPH skriver:

Jeg blødte helelr ikke så meget- men min læge havde også sagt det kunne være. Men det kun lige var de første gange ringen sku bruges. Kroppen ska lige vænne sig til det. 

Men der er nogle kvinder der ikke kan tåle disse ringe - så evt- snak med din læge om det er det rette valg for dig?

Men de er super gode - var træt af at huske p-pillerne hele tiden og blev så introduceret for ringen - brugte den her indtil jeg blev gravid. Super go opfindelse for os der glemmer de små piller

Ja jeg tænkte også jeg ville ringe til min læge og hører ad hvad jeg skal gøre..

Men håber de virker.. For er nærmest angst for at blive gravid igen.. :/

Anmeld

12. juni 2012

Emily2012<3

Slott skriver:

Ja jeg var også super træt af atbglemme p-piller. Men jeg var desværre en af dem der ikke kunne tåle dem så måtte stoppe med dem efter et halvt år. Men ellers en FANTASTISK opfindelse.

Hvorfor kunne du ikke tåle dem? :/

Anmeld

12. juni 2012

SS82

Emily2012<3 skriver:

Hvorfor kunne du ikke tåle dem? :/

Jeg blev skør af dem  Gik helt ned med flaget. Græd over ingen ting. Havde hele dage hvor jeg bare kørte rundt i min bil og græd for jeg følte ikke jeg kunne holde ud at være nogle steder, havde tanker om at ingen elskede mig og at jeg ikke havde noget at være her for. Kunne ikke holde ud at være på arbejde når jeg var der græd jeg og ellers kørte jeg før hjem. Kæresten og jeg blev konstant uvenner.

Så snart jeg holdt den uges pause jeg skulle stoppede det hele og jeg blev normal. Når jeg satte den op igen. Startede det hele forfra. Et halvt år havde jeg det sådan og så snart jeg stoppede helt med at bruge dem var der intet og der har intet været siden.

Det har det værste halve år i nit liv. Men synes systemet med dem er fantastik. 

Anmeld

12. juni 2012

LotusCPH

Slott skriver:

Jeg blev skør af dem  Gik helt ned med flaget. Græd over ingen ting. Havde hele dage hvor jeg bare kørte rundt i min bil og græd for jeg følte ikke jeg kunne holde ud at være nogle steder, havde tanker om at ingen elskede mig og at jeg ikke havde noget at være her for. Kunne ikke holde ud at være på arbejde når jeg var der græd jeg og ellers kørte jeg før hjem. Kæresten og jeg blev konstant uvenner.

Så snart jeg holdt den uges pause jeg skulle stoppede det hele og jeg blev normal. Når jeg satte den op igen. Startede det hele forfra. Et halvt år havde jeg det sådan og så snart jeg stoppede helt med at bruge dem var der intet og der har intet været siden.

Det har det værste halve år i nit liv. Men synes systemet med dem er fantastik. 

Av for den da - ja det med påvirkningen hormonelt sku være en af bivirkningerne - men ellers var det hovedpine, kvalme, blødning (hele tiden stort set), går jo ikk - og ja smerter forneden. 

Men det står i den der brugsforvirring - syntes at ku huske lidt af det nemlig. 

Men go ide at du lige får lægens ord med. Men mener det med blødningen er normalt 1-2 gang du bruger den. Havde også lidt - men ikke i den dur som du har- 

Håber I finder ud af det

Ka huske jeg syntes det var vildt man kunne have sex uden at bli gravid - når det bare var sådan en ring oppe - men har da brugt den i tre år - og det er bare kanon og mærker den heller ikke under sex -

nu jeg skrev det - så ka jeg huske der også var nogle der fravalgte den fordi de ku mærke manden rørte ringen deroppe. har jeg altså ikk

Anmeld

12. juni 2012

SS82

LotusCPH skriver:

Av for den da - ja det med påvirkningen hormonelt sku være en af bivirkningerne - men ellers var det hovedpine, kvalme, blødning (hele tiden stort set), går jo ikk - og ja smerter forneden. 

Men det står i den der brugsforvirring - syntes at ku huske lidt af det nemlig. 

Men go ide at du lige får lægens ord med. Men mener det med blødningen er normalt 1-2 gang du bruger den. Havde også lidt - men ikke i den dur som du har- 

Håber I finder ud af det

Ka huske jeg syntes det var vildt man kunne have sex uden at bli gravid - når det bare var sådan en ring oppe - men har da brugt den i tre år - og det er bare kanon og mærker den heller ikke under sex -

nu jeg skrev det - så ka jeg huske der også var nogle der fravalgte den fordi de ku mærke manden rørte ringen deroppe. har jeg altså ikk

Ja den påvirkede virkelig mig hormonelt.

Min kæreste blev også ved at sig: jeg forstår det ikke! Hvordan kan du bare ha en gummiring oppe og så sker der ikke noget. Jeg forstår det altså ikke!  Men lidt mystisk er det nu også.

Vi havde heller ikke problemer med at nogle af os kunne mærke den når vi havde sex, eller at den faldt med ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.