Slott skriver:
Jeg blev skør af dem
Gik helt ned med flaget. Græd over ingen ting. Havde hele dage hvor jeg bare kørte rundt i min bil og græd for jeg følte ikke jeg kunne holde ud at være nogle steder, havde tanker om at ingen elskede mig og at jeg ikke havde noget at være her for. Kunne ikke holde ud at være på arbejde når jeg var der græd jeg og ellers kørte jeg før hjem. Kæresten og jeg blev konstant uvenner.
Så snart jeg holdt den uges pause jeg skulle stoppede det hele og jeg blev normal. Når jeg satte den op igen. Startede det hele forfra. Et halvt år havde jeg det sådan og så snart jeg stoppede helt med at bruge dem var der intet og der har intet været siden.
Det har det værste halve år i nit liv. Men synes systemet med dem er fantastik.
Av for den da - ja det med påvirkningen hormonelt sku være en af bivirkningerne - men ellers var det hovedpine, kvalme, blødning (hele tiden stort set), går jo ikk - og ja smerter forneden.
Men det står i den der brugsforvirring - syntes at ku huske lidt af det nemlig.
Men go ide at du lige får lægens ord med. Men mener det med blødningen er normalt 1-2 gang du bruger den. Havde også lidt - men ikke i den dur som du har-
Håber I finder ud af det 
Ka huske jeg syntes det var vildt man kunne have sex uden at bli gravid - når det bare var sådan en ring oppe - men har da brugt den i tre år - og det er bare kanon og mærker den heller ikke under sex -
nu jeg skrev det - så ka jeg huske der også var nogle der fravalgte den fordi de ku mærke manden rørte ringen deroppe. har jeg altså ikk 
Anmeld