hej hej....
ville bare dele en glæde med jer....
jeg har jo Yasmin på 7 som desværre ikke har set sin far siden hun var halvandet år.... da meldte han ud at han ikke magtede det med at være far og ville hellere melde helt fra end at være der halvt og det har jeg altid haft respekt for.... har været ked men accepteret det...
nu er min datter begyndt at spørge rigtig meget til sin far og give udtryk for at hun rigtig godt kunne tænke sig at se ham...
så igår tog jeg kontakt til ham og fortalte hvordan Yasmin havde det og hun ønskede at se ham og hvem ved måske lære ham og bedre at kende og spurgte hvad han sagde til det? og bad ham og tænke det godt igennem inden han svarede...
og så ringede han idag og sagde at han ikke behøvede at tænke mere for han ville selvfølgelig meget gerne se hende....
vi talte i tlf i en lille time og blev enige om at han skulle prøve at komme hjem til os bare en halv time så de ku møde hinanden
og som vi snakkede om taler vi ikke om decideret samvær... og ved ikke om hun nogensinde kommer på weekend hos ham og.... men de skal begge ha chancen for at møde hinanden og lære hinanden at kende... og så må vi se hvad fremtiden bringer
er ihvertfald rigtig glad for at hun nu får chancen for at møde sin far og lære ham at kende hvis hun vil... og han virkede virkelig virkelig glad for at jeg havde kontaktet ham....
så om snart skal min store datter møde sin far
Anmeld