se sin far efter 6 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

sandramor

hej hej....

ville bare dele en glæde med jer....
jeg har jo Yasmin på 7 som desværre ikke har set sin far siden hun var halvandet år.... da meldte han ud at han ikke magtede det med at være far og ville hellere melde helt fra end at være der halvt og det har jeg altid haft respekt for.... har været ked men accepteret det...
nu er min datter begyndt at spørge rigtig meget til sin far og give udtryk for at hun rigtig godt kunne tænke sig at se ham...
så igår tog jeg kontakt til ham og fortalte hvordan Yasmin havde det og hun ønskede at se ham og hvem ved måske lære ham og bedre at kende og spurgte hvad han sagde til det? og bad ham og tænke det godt igennem inden han svarede...
og så ringede han idag og sagde at han ikke behøvede at tænke mere for han ville selvfølgelig meget gerne se hende....
vi talte i tlf i en lille time og blev enige om at han skulle prøve at komme hjem til os bare en halv time så de ku møde hinanden
og som vi snakkede om taler vi ikke om decideret samvær... og ved ikke om hun nogensinde kommer på weekend hos ham og.... men de skal begge ha chancen for at møde hinanden og lære hinanden at kende... og så må vi se hvad fremtiden bringer

er ihvertfald rigtig glad for at hun nu får chancen for at møde sin far og lære ham at kende hvis hun vil... og han virkede virkelig virkelig glad for at jeg havde kontaktet ham....

så om snart skal min store datter møde sin far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

FruK

Hvor dejligt!!! 

Håber de får glæde afhinanden.

Anmeld

12. juni 2012

Henriette Aaby

Sidder med tåre i øjnene, hvor dejligt for din datter

Anmeld

12. juni 2012

sandramor

mange tak...
jeg sys også det er super dejligt!!!

og jeg fik også helt tårer i øjnene ved tanken

Anmeld

12. juni 2012

Mettefpigen

Ajj hvor er det dejligt :-) har selv prøvet da jeg var barn og ved hvor mærkeligt det er at se sin far efter så mange år... Krydser fingre for at de kan beholde kontakten :-)

Anmeld

12. juni 2012

Angelspot

sandramor skriver:

hej hej....

jeg har jo Yasmin på 7 som desværre ikke har set sin far siden hun var halvandet år.... da meldte han ud at han ikke magtede det med at være far og ville hellere melde helt fra end at være der halvt og det har jeg altid haft respekt for.... har været ked men accepteret det...
nu er min datter begyndt at spørge rigtig meget til sin far og give udtryk for at hun rigtig godt kunne tænke sig at se ham...
så igår tog jeg kontakt til ham og fortalte hvordan Yasmin havde det og hun ønskede at se ham og hvem ved måske lære ham og bedre at kende og spurgte hvad han sagde til det? og bad ham og tænke det godt igennem inden han svarede...
og så ringede han idag og sagde at han ikke behøvede at tænke mere for han ville selvfølgelig meget gerne se hende....
vi talte i tlf i en lille time og blev enige om at han skulle prøve at komme hjem til os bare en halv time så de ku møde hinanden
og som vi snakkede om taler vi ikke om decideret samvær... og ved ikke om hun nogensinde kommer på weekend hos ham og.... men de skal begge ha chancen for at møde hinanden og lære hinanden at kende... og så må vi se hvad fremtiden bringer

er ihvertfald rigtig glad for at hun nu får chancen for at møde sin far og lære ham at kende hvis hun vil... og han virkede virkelig virkelig glad for at jeg havde kontaktet ham....

Hvor er det bare FEDT at høre sådan en historie når man så tit hører om det modsatte, nemlig at den anden forældre blander sig for meget osv.

Super skønt for din datter og jeg håber meget at de kan finde ud af det sammen og får meget glæde af at ses 

Anmeld

12. juni 2012

Pige2009

sandramor skriver:

hej hej....

Hvor dejligt Glæder mig til at høre om deres "første møde" Hvornår skal det være?

Anmeld

12. juni 2012

Gittemor09

hvor er det bare smukt det der...

mine hormoner går helt amok lige nu, og bliver helt berørt på din datters vejne....

håber de får et rigtig dejligt 1. møde...

Anmeld

12. juni 2012

KakaoDrik

Åh for den da..Hvor er det  vidunderligt!  Jeg håber deres møde går rigtig godt 

Anmeld

12. juni 2012

Ina33

Hvor lyder det bare dejligt for jer alle sammen...

Får vi en update når mødet har fundet sted?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.