Lidt forskellige sprøgsmål ang graviditeten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Sas1990

1. Hvornår begyndte i at mærke liv?.

2. Var til første læge besøg den 14.05.2012. men hvad med den næste skal jeg ringe selv eller får man en tid?.

3. Hvormange cm var jeres guldklump til nakkefoldsscanning, min var ca 10 cm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

AnonymMor

Sas1990 skriver:

2. Var til første læge besøg den 14.05.2012. men hvad med den næste skal jeg ringe selv eller får man en tid?.

1 jeg mærker ikke rigtig så meget liv endnu da jeg har foranliggende moderkage, men begyndte at mærkr små prik omkring 17 uge ca

2 jeg har fået at vide ved min læge jeg skal ringe og få en tid igen i uge 25 og 32

3 vores bebs var 6,5 cm ca til NF hvor jeg var 11+6  

Anmeld

12. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Sas1990 skriver:

1. Omkring 15-16. uge Men jeg blev også scannet, og der målte de 1 cm, fra maveskind, til babyfod

2. Hos min læge, fik jeg en ny tid med det samme - til næste gang altså? Men ellers, så vil jeg tro du skal ringe ja Når du kommer til 1. jordemor besøg, får du en folder, hvori der står hvornår du skal til jordemor og læge, så kan du ringe ud fra den 

3. Åh det kan jeg ikke huske Tror ikke vi fik det at vide, men sikkert også deromkring

Anmeld

12. juni 2012

Sas1990

Rinepigen skriver:

1 jeg mærker ikke rigtig så meget liv endnu da jeg har foranliggende moderkage, men begyndte at mærkr små prik omkring 17 uge ca

2 jeg har fået at vide ved min læge jeg skal ringe og få en tid igen i uge 25 og 32

3 vores bebs var 6,5 cm ca til NF hvor jeg var 11+6  

okay tror du jeg skal ringe til min læge der omkring eller? jeg var 12+4 i går ved scanningen.

Anmeld

12. juni 2012

Sas1990

Frk P. skriver:

1. Omkring 15-16. uge Men jeg blev også scannet, og der målte de 1 cm, fra maveskind, til babyfod

2. Hos min læge, fik jeg en ny tid med det samme - til næste gang altså? Men ellers, så vil jeg tro du skal ringe ja Når du kommer til 1. jordemor besøg, får du en folder, hvori der står hvornår du skal til jordemor og læge, så kan du ringe ud fra den 

3. Åh det kan jeg ikke huske Tror ikke vi fik det at vide, men sikkert også deromkring

okay;D tak for svaret det skulle stå på scannings billedet hvor lang den ca er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.