Ikea junior stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8.428 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

lhn89

Hej

Jeg søger denne ikea junior stol, mener at den hedder AGAM

I må meget gerne sige hvis I evt. har en (eller en som minder om den) som I har interesse i alt sælge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Nadia&Daniel

lhn89 skriver:

Hej

Jeg søger denne ikea junior stol, mener at den hedder AGAM

I må meget gerne sige hvis I evt. har en (eller en som minder om den) som I har interesse i alt sælge

Den er super fed

Anmeld

12. juni 2012

lhn89

Ja det synes jeg nemlig også! 

Desværre har Ikea den ikke mere  Så må håbe på at der er nogle der kunne have interesse i at sælge deres 

Anmeld

12. juni 2012

LotusCPH

Ikea hvis børnestol til spisning: LINK

ved godt stolen er anderledes- men den kan males som man vil evt Men disse stole er gode - vores to på 3 og 6 bruger dem og der er ingen klager og passer perfekt til spisebordet

Anmeld

12. juni 2012

Nadia&Daniel

LotusCPH skriver:

ved godt stolen er anderledes- men den kan males som man vil evt Men disse stole er gode - vores to på 3 og 6 bruger dem og der er ingen klager og passer perfekt til spisebordet

Det var præcis den jeg havde i tankerne - skulle lige til at skrive at den var da i vores IKEA, men det var den der jeg tænkte på..

Anmeld

12. juni 2012

lhn89

LotusCPH skriver:

Ja den model er også ganske fin, jeg har bare forelsket mig i den anden model (farven er egentlig ligemeget) men hvis vi ikke kan få fat i AGAM modellen, så bliver den du har fundet, muligvis løsningen  

.. og tak fordi du tog dig tiden, til at finde linket 

Anmeld

12. juni 2012

lhn89

Nadia&Daniel skriver:

Det var præcis den jeg havde i tankerne - skulle lige til at skrive at den var da i vores IKEA, men det var den der jeg tænkte på..

Ja det bliver nok også løsningen, hvis jeg ikke kan finde den anden. Er nu bare så vild med den anden model 

Anmeld

12. juni 2012

Nadia&Daniel

lhn89 skriver:

Ja det bliver nok også løsningen, hvis jeg ikke kan finde den anden. Er nu bare så vild med den anden model 

Den er sådan lidt mere klassisk

Anmeld

12. juni 2012

lhn89

Nadia&Daniel skriver:

Den er sådan lidt mere klassisk

Ja nemlig 

Anmeld

12. juni 2012

LotusCPH

lhn89 skriver:

Ja den model er også ganske fin, jeg har bare forelsket mig i den anden model (farven er egentlig ligemeget) men hvis vi ikke kan få fat i AGAM modellen, så bliver den du har fundet, muligvis løsningen  

.. og tak fordi du tog dig tiden, til at finde linket 

Intet prob. men ja kender det for godt - har man fået øjnene op for det ene - så ska det jo helst være det - Ej sad derinde i forvejen og så lige dit indlæg. Så intet i det

Men de er ihvertfald gode her de her stole - men ellers hva siger dba?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.