Ved i hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Janni.

Jeg er lige kommet hjem fra min første arbejdsdag.!  

Var til samtale i Fredags kl. 11.15. Omkring kl 13.30 ringede de at jeg kunne blive ansat som sommerferie afløser i 3 mdr.  

Jeg håber selvfølgelig at jeg kan få lov til at blive efterfølgende, men den tid, dén sorg. Lige nu er jeg bare mega glad og TRÆT.. 

Men hvor var det skønt at komme hjem og fortælle at jeg rent faktisk har OPLEVET noget idag! 

Min kæreste er jo førtidspensionist, så vi har gået op og ned af hinanden siden slutning af December 2010, hvor jeg blev fyret. 

Et glædes indlæg herfra som for engangs skyld ikke handlede om Silas. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

LLN

Janni. skriver:

Jeg er lige kommet hjem fra min første arbejdsdag.!  

Var til samtale i Fredags kl. 11.15. Omkring kl 13.30 ringede de at jeg kunne blive ansat som sommerferie afløser i 3 mdr.  

Jeg håber selvfølgelig at jeg kan få lov til at blive efterfølgende, men den tid, dén sorg. Lige nu er jeg bare mega glad og TRÆT.. 

Men hvor var det skønt at komme hjem og fortælle at jeg rent faktisk har OPLEVET noget idag! 

Min kæreste er jo førtidspensionist, så vi har gået op og ned af hinanden siden slutning af December 2010, hvor jeg blev fyret. 

Et glædes indlæg herfra som for engangs skyld ikke handlede om Silas. 

Tillykke hvor er det dejligt at høre. Jeg går selv og håber på at få mit vikariat forlænget eller blive fastansat.

Anmeld

12. juni 2012

Janni.

LLN skriver:

Tillykke hvor er det dejligt at høre. Jeg går selv og håber på at få mit vikariat forlænget eller blive fastansat.

Mange tak.  for at du får lov til at blive på din arbejdsplads. Hvilket fag er du indenfor?

Anmeld

12. juni 2012

Troldemommi

Tillykke med Jobbet :-)

Anmeld

12. juni 2012

Janni.

Monica P skriver:

Tillykke med Jobbet :-)

1000 tak 

Anmeld

12. juni 2012

Muffin_girl

Tillykke med afløserjobbet.. Håber du bliver ansat  

Anmeld

12. juni 2012

Janni.

AalborgPigen skriver:

Tillykke med afløserjobbet.. Håber du bliver ansat  

1000 tak, jeg håber også. Det virker til at være et dejlig sted. Mavefornemmelsen er ihvert fald rigtig. 

Anmeld

12. juni 2012

Muffin_girl

Janni. skriver:

1000 tak, jeg håber også. Det virker til at være et dejlig sted. Mavefornemmelsen er ihvert fald rigtig. 

Så håber jeg da self at du får det  

Anmeld

12. juni 2012

Janni.

AalborgPigen skriver:

Så håber jeg da self at du får det  

Jeg vil ihvert fald gøre mit yderste til at de ikke kan undvære mig når min tid udløber. 

Så kan jeg snart ikke gøre det bedre, vel? 

Anmeld

12. juni 2012

Muffin_girl

Janni. skriver:

Jeg vil ihvert fald gøre mit yderste til at de ikke kan undvære mig når min tid udløber. 

Så kan jeg snart ikke gøre det bedre, vel? 

Nej nemlig Det skal du nok klare  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.