Baby svømning + gynmastik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.091 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. april 2009

Diana...

Hej alle sammen

Baby svømning + gymnastik hvornår er det man starter på det?
Jeg tror man ville får noget at vide af sin sp men hun kommer sgu aldrig næsten
Så nu spørg jeg jer. Vil så gerne gå til gymnastik og svømning med ham. er der andre ting man os kan lave med de små vidunder så jeg mere end åben for forslag.

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

82Miraklet

Hej Diana

Man kan starte til babysvømning lige så snart navlen er blevet pæn ( Nogen siger også før) Gymnastik der er jeg svar skyldig, aner det ikke....

Af andre forslag ved jeg at der mange steder er babysamling i kirken til musik og leg ( barnet vender sig til orglet inden dåben !!)

Ellers er der også mange steder noget babymusik/rytmik, hvor man synger og laver små lege med baby, kan varmt anbefales !!!

Knus

Anmeld

28. april 2009

Cris

Du kan starte nu allerede, han er to måneder, ikke? Og udvikler sig fint, så der er ingen problem. Jeg ville anbefale baby-massage. Det er såååå hyggeligt!

Anmeld

28. april 2009

LotteGabriella

Cris skriver:

Du kan starte nu allerede, han er to måneder, ikke? Og udvikler sig fint, så der er ingen problem. Jeg ville anbefale baby-massage. Det er såååå hyggeligt!

helt enig med babymassage, det er skønt men Daniella er dog også en rigtig vandhund og nyder virkelig at være til babysvømning hver lørdag Jeg vil anbefale et sted med instruktør, der få du en masse gode råd og tricks omkring dyk mv.

God fornøjelse med hvad du end kaster jer ud i

Anmeld

21. maj 2009

Gustavsmor

I kan starte til babysvømning fra barnet er 8 uger. Og det kan varmt anbefales. Gustav ELSKER vandet. Vi har gået siden han var tre måneder og nu er han halvandet år.....

Anmeld

21. maj 2009

Christinahr

Du må starte til svømning efter 5 ugers alderen. Din sp har intet emd det at gøre, du skal selv kontakte svømmekluberne og der kan - desværre - være lange ventelidster, men det er fantastisk. Derudover kan du gå til gymnastik fra barnet kn gå. Der er flere steder tumlestik fra de er nået mindre, ofte steder som foa.dk og lign. Derudover er der musik og legestue, man kan hurtigt få travlt på barsel

Anmeld

21. maj 2009

Sweet1978

Diana... skriver:

Hej alle sammen

Baby svømning + gymnastik hvornår er det man starter på det?
Jeg tror man ville får noget at vide af sin sp men hun kommer sgu aldrig næsten
Så nu spørg jeg jer. Vil så gerne gå til gymnastik og svømning med ham. er der andre ting man os kan lave med de små vidunder så jeg mere end åben for forslag.

Knus Diana

Enig med de andre omkring svømning. Gymnastik starter de første hold fra 1 år. Vi er lige begyndt til sommer gym. og hun er 21.mdr.

Anmeld

21. maj 2009

Christinahr

Sweet1978 skriver:

Enig med de andre omkring svømning. Gymnastik starter de første hold fra 1 år. Vi er lige begyndt til sommer gym. og hun er 21.mdr.

Så bor man i Odense C og tror man har alle muligheder, men ingen sommergymnastik Heldige jer

Anmeld

22. maj 2009

Diana...

Sweet1978 skriver:

Der er os baby gymnastik for det starter vi til nu her.

Anmeld

22. maj 2009

Sweet1978

Okey, jamen så er det anderledes end i Randers...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.