Lalandia med 6 mdr barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Vores kærlighedsbarn

Nogen erfaring med badeland og baby på 6 mdr? andre gode aktiviteter man kan med en 6 mdr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

PernilleogLouis

Hvis det er det eneste barn jeg havde med så ville jeg ikke tage til lalandia. Så ville jeg bare tag en tur i svømmehal.

hmm ville nok ikke lave så mange aktiviteter med en på 6 mdr - syns jeg ikke de har brug for

Anmeld

12. juni 2012

helle85

kicha skriver:

Hvis det er det eneste barn jeg havde med så ville jeg ikke tage til lalandia. Så ville jeg bare tag en tur i svømmehal.

hmm ville nok ikke lave så mange aktiviteter med en på 6 mdr - syns jeg ikke de har brug for

Anmeld

12. juni 2012

Vores kærlighedsbarn

kicha skriver:

Mit barn har et stort behov for at blive aktivieret, og har krut i røven. 

Anmeld

12. juni 2012

Loa

Vi var i Lalandia hen over nytår, og der var vores datter knap 6 måneder. Hun er også meget aktiv og elsker vand, så her var det da hyggeligt at have hende med. Hun var i vandet det hun kunne, og så op og sove i liften, få lidt mad efter luren og så i vandet igen.

Det fungerede fint for os. Men vi var så heller ikke i Lalandia KUN for vores datters skyld, hvis du forstår.

Anmeld

12. juni 2012

Tvillingemor80

Vil bare sige at der er mange bakterier i vandet i lalandia - så ville nok udgå det med så lille et barn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.