Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er løbet ret tør for ideer ang. morgenmad.. Og hopper tit over, fordi jeg ikke kan finde på noget.. Og det må gerne være let tilgængeligt .. Altså ikke noget der tager flere timer..
Så hvad spiser du ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Jeg er løbet ret tør for ideer ang. morgenmad.. Og hopper tit over, fordi jeg ikke kan finde på noget.. Og det må gerne være let tilgængeligt .. Altså ikke noget der tager flere timer.. Så hvad spiser du ?
Ristet grov toast med ost peberfrugts og agurk ender det som regel med her
Frugt med A38 og müsli
Forskelligt. En overgang lavede jeg en smoothie med a38.
En skive brød med et eller andet på.
Bare et stykke frugt eller to.
lige for tiden er det koldskål.
livhemdrup skriver: Ristet grov toast med ost peberfrugts og agurk ender det som regel med her
Det har jeg da egenligt ikke tænkt over.. At jeg bare kunne riste noget grov toast brød. TAK
Månsson skriver: Youghurt med æblestykker iBolle med pålæg tit ostRugbrød med speglægYmer med drysI weekenden ka vi godt finde på og lave røræg, bacon og pølser eller runsstykker
Youghurt med æblestykker iBolle med pålæg tit ostRugbrød med speglægYmer med drysI weekenden ka vi godt finde på og lave røræg, bacon og pølser eller runsstykker
Uhmm det hele lyder godt . Tak for gode forslag. Ja i weekenden, synder vi også her engang imellem. Jeg elsker bacon og cocktailpølser
Miss Church skriver: Frugt med A38 og müsli
Hva frugt putter du fx i ?
Humanincubator skriver: Forskelligt. En overgang lavede jeg en smoothie med a38. En skive brød med et eller andet på. Bare et stykke frugt eller to. lige for tiden er det koldskål.
Tak .. Det var gode forslag.. Ja jeg har spist koldskål i lidt for lang tid.. Nu kan jeg simpelthen ikke spise mere koldskål
AalborgPigen skriver: Hva frugt putter du fx i ?
æbler, pære, banan nogen gange en blanding
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128