Hvordan er jeg stillet? (sygemelding efter barsel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Sagen er den at jeg har fået dårlig ryg efter en ulykke år tilbage. Kiropraktoren siger at det ik er hensigtsmæssigt at jeg begynder at arbejde igen. 

Sagen er den at min arb.plads ik har behandlet mig godt da jeg blev gravid så alle siger at jeg ik ska tilbage dertil. 

MEN: hvis jeg siger op får jeg 5 ugers karantæne fra fagforeningen. Og hvis jeg får en sygemeldig blir min arb.plads tosset. 

Hvad syns I jeg skal stille op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

Du skal tænke på dig selv og din krop . Og det vil der med sige at du skal sygemelde dig indtil din ryg er i orden igen ..

Anmeld

12. juni 2012

Carina:-)

Du er nødt til at gå igennem din læge,for har du ingen sygemelding vil kommunen ikke udbetale sygedp.

Kommunn vil så nok forlange en udredning for at vudere om hvor vidt du er berettiget til at gå sygemeldt eller ej.

Anmeld

12. juni 2012

Studerendemor

Jeg blev også sygemeldt fra min arbejdsplads. Det er ubehageligt imens det står på, men de kommer over det, og det gør man også selv. Tag til din læge, du har din kiropraktor med dig, så lægen kan ikke sætte sig imod en sygemelding. Hvis din arbejdsplads kræver en lægeerklæring, beder de om en, og så skal de betale regnigen. Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.