Ork hvor er jeg hidsig.
Jeg er jo sygeplejerske studerende, og har på sidste modul været til eksamen i en opgave hvor vi arbejdede i grupper.
Gruppeopgaven gik som forventet i forhold til at vi var 4. Men den er overstået og eksamen er overstået.
Vi skulle så i dag have eftervejledning. Hvilket ikke gik så godt.
Først skal det siges at min vejleder slet ikke kan lide mig.
Under projektudformningen blev jeg nedgjort fordi at jeg havde en syg datter. Jeg fik skæld ud over at jeg ikke var der til alle vejledningerne. HVILKET JEG VAR.... det eneste jeg ikke var med til, var at jeg ikke var der da to i gruppen var oppe ved vejlederen og få svar på et enkelt spm.
Nå, men vi skulle så have den her vejledning, hvor hun starter ud med at sige at det jo ikke var så godt. Hun siger til min veninde at hun var idiot, for at have taget på ferie i påskeferien (var planlagt ½ år forinden.) Og at det bare slet ikke var iorden.
Så går hun videre til mig, og høvler mig ned, siger at hun er bekymret for når jeg kommer ud i mit virke.... (det blev vist også sagt til os alle 4) senere kommer hun ind på at hun bliver nervøs når jeg nævner at jeg gerne vil uddannes videre til jordemor.
DET SKAL LIGE SIGES AT DET HELE BYGGER PÅ EN EKSAMEN HVOR JEG IKKE KLAREDE MIG SÆRLIGT GODT, DA JEG LIDER AF SVÆR EKSAMENSANGST.
De eneste problemer jeg har i forhold til uddannelsen, er at jeg ikke fungerer i de her eksamensepisoder. Ellers klarer jeg mig fint.
Hvorfor fanden skal det lige pludseligt gøres personligt!?
Jeg blev skældt ud fordi at jeg ikke var mødt op kl 8 hver morgen til 16 hver dag. Havde en syg datter derhjemme i 3 uger. Men sørgede for at have god kommunikation med gruppen, som var okay med mit fravær, og ligelede skrev jeg meget hjemmefra.
Som før nævnt var vi 4 i gruppen, hvor to af os, slæbte hele læsset. Det var ikke vores vejleders opfattelse, så jeg fik ligeledes beskeden om at det ikke var fair at de andre trak læsset.