skal jeg til lægen?? hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Azooo

Min søn på meget snart 10måneder er meget varm og sløv, han har 38,5 i feber.. Han vågnet fra sin lur kl. 12:30 og plejer at sove igen omkring 16 men nu ligger han i mine arme og faldet i søvn ,. Og ret varm er han .. Hvad skal jeg gøre? Tage til lægen/ kontakte en lægevagt? What too dooo plzzzz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Maja_4000

Når Caroline har feber vil hun også helst sove hos os .. Hun er 17 måneder ..
Så længe han spiser og drikker (drikke er det vigtigste) og du kan få kontant med ham , tror jeg ikke du skal være bekymret

God bedring med ham !

Og husk at han ikke skal have for meget tøj på , når han har feber (:

Anmeld

12. juni 2012

2721

Drikker han?
Kommer der våde bleer?
Havde du fin kontakt med ham da han var vågen?
Virker han til at have smerter?
At han falder i søvn hurtigt igen, tyder på at han har brug for søvn så hans krop kan bekæmpe sygdommen og det er i og for sig kun godt han får sovet.

Anmeld

12. juni 2012

Azooo

Han drikker og fik spist som han plejer. Man kan bare se på han øjne at der er noget med ham. Han plydre lidt , .. Han har fået lidt tøj på . Er jo bare bekymret :/ .. Han ikke klar at se han har ondt eller noget i den stil .. og tak for jeres svar piger

Anmeld

12. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej jeg ville ikke kontakte lægen når han ikke mere i feber. Så længe, at man spiser, har øjenkontakt med ham og har våde bleer ville jeg se tiden an. Selvfølgelig hvis han får meget høj feber ville jeg kontakte lægen.

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.