Havde gjort det samme!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Fru.Mäes <3

http://m.bt.dk/touch/content.pml?guid=www.bt.dk/udland/far-fandt-bekendt-i-gang-med-sexovergreb-paa-datter-slog-ham-ihjel

Hvad siger du?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

MorDk

Jeg havde fandme gjort det samme!

Anmeld

12. juni 2012

Muffin_girl

Fru.Mäes <3 skriver:

http://m.bt.dk/touch/content.pml?guid=www.bt.dk/udland/far-fandt-bekendt-i-gang-med-sexovergreb-paa-datter-slog-ham-ihjel

Hvad siger du?!

Puha en skrækkelig historie ! Jeg ved slet ikke hvad jeg havde gjort i sådan en situation.. Jeg havde i hvert fald flippet totalt !! 

Anmeld

12. juni 2012

Vidunderligeunger

det er svært.. jeg ville ha lyst til at gøre det samme og jeg kan ikke forsvare ikke at gøre det, udover at jeg jo så kommer i fængsel og så har min datter heller ik mig.. Men igen, jeg ville nok ha svært ved at lade være..

Anmeld

12. juni 2012

Noneother

Nice gjort. Håber han slipper uden/eller med meget mild straf

Anmeld

12. juni 2012

wamse

Altså han siger jo, at han ikke havde intension om, at slå manden ihjel, så det er jo svært at sige om, man ville går det samme.

Men jeg ville uden tvivl have lyst, men så ville jeg da svigte mit barn, for hvem skulle så hjælpe hende, med at blive hel igen efter overgrebet? Mit job, som mor, er at være der for mine børn, når de har brug for mig. Det kan godt være, at mit hjerte ville være knust over, att mit barn var blevet udsat for dette, men min datter skal jo leve med overgrebet resten af hendes liv, for det var hendes krop og sjæl, der blev misbrugt. Så mit job er, at gemme min egen sorg, og rumme min datters sorg.

Men når det er sagt, så kunne jeg da godt måske komme til at nævne mandens navn i en ganske almindelig samtale, med nogle venner/bekendte jeg har. hvad de så gør, må være ders egen sag.........

Anmeld

12. juni 2012

Laulund87

Tror jeg havde gjort det samme!

Mange vil nok komme med "fornuftige" svar om at det må man jo ikke osv, men hvis man fanger en mand som netop er i gang med et sexovergreb på ens eget barn, puha!!

Håber ikke der er nogen der ville kunne lade sådan en mand gå

Anmeld

12. juni 2012

KM78

Tror at mine indre løvemor ville gøre alt for at skade den mand, hvis det var mit barn. Jeg var blevet afsindig rasende. Men det er jo let at sige det slags, og også let at sige at det ville man ikke gøre for hvem skal tage sig af barnet bagefter osv. Men jeg forstår godt faderen.

Anmeld

12. juni 2012

anynom

wamse skriver:

Altså han siger jo, at han ikke havde intension om, at slå manden ihjel, så det er jo svært at sige om, man ville går det samme.

Men jeg ville uden tvivl have lyst, men så ville jeg da svigte mit barn, for hvem skulle så hjælpe hende, med at blive hel igen efter overgrebet? Mit job, som mor, er at være der for mine børn, når de har brug for mig. Det kan godt være, at mit hjerte ville være knust over, att mit barn var blevet udsat for dette, men min datter skal jo leve med overgrebet resten af hendes liv, for det var hendes krop og sjæl, der blev misbrugt. Så mit job er, at gemme min egen sorg, og rumme min datters sorg.

Men når det er sagt, så kunne jeg da godt måske komme til at nævne mandens navn i en ganske almindelig samtale, med nogle venner/bekendte jeg har. hvad de så gør, må være ders egen sag.........

Anmeld

12. juni 2012

Fenja09

wamse skriver:

Helt enig!  Altid godt med bekendte, hvor man kan lufte sine meninger og tanker.

For min datters skyld ville jeg dog håbe, at jeg ikke ville gøre noget så drastik at jeg røg i spjældet for det, så jeg har mulighed for at være der for hende. Selvom jeg tror at de fleste forældre ville have lyst til at gøre det værst tænkelig ved sådan en mand.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.