Hvor køber man de bedste tests? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder - hvilke graviditets-tests har i bedst erfaring med? Jeg har hørt noget om at det er svært at teste positiv med en én af de dyre fra apoteket, men jeg ved det ikke. Og hvor kan man i det hele taget købe dem? Ud over apoteket.

På forhånd tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Som overskriften lyder - hvilke graviditets-tests har i bedst erfaring med? Jeg har hørt noget om at det er svært at teste positiv med en én af de dyre fra apoteket, men jeg ved det ikke. Og hvor kan man i det hele taget købe dem? Ud over apoteket.

På forhånd tak  

Du kan købe teste på nettet, i rema 1000, kvickly, bilka, føtex, og netto .. sikkert også flere steder..  

Jeg har hørt at Clearblue Digital skulle være en af de bedste, oogså fordi den fortæller dig om du er gravid eller ikke gravid, så man ikke skal kigge efter skyggestreger m.m? 

Ellers en ganske almindelig strimmeltest er skam også fin , de skal nok give dig svaret på om du er gravid når du har hormon nok ..

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Du kan købe teste på nettet, i rema 1000, kvickly, bilka, føtex, og netto .. sikkert også flere steder..  

Jeg har hørt at Clearblue Digital skulle være en af de bedste, oogså fordi den fortæller dig om du er gravid eller ikke gravid, så man ikke skal kigge efter skyggestreger m.m? 

Ellers en ganske almindelig strimmeltest er skam også fin , de skal nok give dig svaret på om du er gravid når du har hormon nok ..

Tak for svar Vidste ikke man kunne købe dem i små butikker som rema og netto.

Anmeld

12. juni 2012

CaWi

Jeg købte alle mine test i netto. Testede positiv fra uge 4. Og alle test viste det samme. Men mon ik man kan få dem billigere et andet sted...

Anmeld

12. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Tak for svar Vidste ikke man kunne købe dem i små butikker som rema og netto.

Jow.. det kan du sagtens også i lidl .. de står som regel oppe ved Kasserne ..  

Så kom du bare i gang med at teste hvis du går over tid

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jow.. det kan du sagtens også i lidl .. de står som regel oppe ved Kasserne ..  

Så kom du bare i gang med at teste hvis du går over tid

Tak for det  

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Jeg købte alle mine test i netto. Testede positiv fra uge 4. Og alle test viste det samme. Men mon ik man kan få dem billigere et andet sted...

De burde i realiteten også virke på samme måde jo hihi. Tak.

Anmeld

12. juni 2012

Line8700

Jeg købte mine inde på testdig.dk og der købt jeg 20 for 150,- og da jeg testede positivt, og ringede til lægen, sagde hun at de test man kan købe i dag er lige så gode som den de ville lave. Så de ville ikke have mig ned og teste nede ved dem.

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Line8700 skriver:

Jeg købte mine inde på testdig.dk og der købt jeg 20 for 150,- og da jeg testede positivt, og ringede til lægen, sagde hun at de test man kan købe i dag er lige så gode som den de ville lave. Så de ville ikke have mig ned og teste nede ved dem.

Okay æhj, jeg glæder mig til at stå med en positiv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.