Uddannelse med voksenløn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.780 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

2børn2

Nøj hvor er jeg bare godt og grundigt træt af mit arbejde og der sker bare ikke en skid i forhold til at gøre noget for medarbejderne på arbejdspladsen selvom de ved alle har det rigtig dårligt over vores situation..

Jeg har prøvet at søge andet arbejde det sidste 1.5 år og ikke fået noget som helst.

Nu overvejer jeg en anden uddannelse, men økonomien spiller desværre ind, så forslag til en uddannelse med voksenløn og ikke SU...

Forslag til andre jobs..

Jeg er pt. bogholderimedarbejde med ansvar for debitorer, IT og telefoni (og nej lønnen er bestemt ikke derefter)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Kloster

2børn2 skriver:

Nøj hvor er jeg bare godt og grundigt træt af mit arbejde og der sker bare ikke en skid i forhold til at gøre noget for medarbejderne på arbejdspladsen selvom de ved alle har det rigtig dårligt over vores situation..

Jeg har prøvet at søge andet arbejde det sidste 1.5 år og ikke fået noget som helst.

Nu overvejer jeg en anden uddannelse, men økonomien spiller desværre ind, så forslag til en uddannelse med voksenløn og ikke SU...

Forslag til andre jobs..

Jeg er pt. bogholderimedarbejde med ansvar for debitorer, IT og telefoni (og nej lønnen er bestemt ikke derefter)...

Åh hvor jeg kender det.

Står i samme situation, men det eneste jeg kender, der giver voksenelevløn, er sosuplejen.

Anmeld

12. juni 2012

Valle81

Lægesekretær giver også voksenelevløn:0)

Anmeld

12. juni 2012

2børn2

Valle81 skriver:

Lægesekretær giver også voksenelevløn:0)

Uhh.. der er bare stor arbejdsløshed her i området på lægesekretærer så tror ikke det er den bedste uddannelse at få.

Hvad giver det egentlig??

Anmeld

12. juni 2012

Valle81

2børn2 skriver:

Uhh.. der er bare stor arbejdsløshed her i området på lægesekretærer så tror ikke det er den bedste uddannelse at få.

Hvad giver det egentlig??

Ahh, ja så om ikke bedste valg

jeg starter på viborg sygehus til september og får lige omkring 19000, om det er lidt under eller over ved jeg faktisk ikke

Anmeld

12. juni 2012

2børn2

Valle81 skriver:

Ahh, ja så om ikke bedste valg

jeg starter på viborg sygehus til september og får lige omkring 19000, om det er lidt under eller over ved jeg faktisk ikke

Ha.. det er da en okay løn... der ligger jeg ikke ret langt fra med et større ansvar

Tænk verden er så uretfærdig...

Anmeld

12. juni 2012

Kloster

2børn2 skriver:

Ha.. det er da en okay løn... der ligger jeg ikke ret langt fra med et større ansvar

Tænk verden er så uretfærdig...

Hold op, hvor føler jeg mig snydt...

Er Ssa på et plejehjem. Udlært for 3 år siden og får 21.000,-

Jamen ved ikke, hvad jeg skal sige...  Svineri...

Anmeld

12. juni 2012

2børn2

Kloster skriver:

Ja jeg føler mig også snydt.. jeg får mindre end dig...

Så der er godt nok forskel på fisk.. og steder..

Anmeld

12. juni 2012

jydeinden

Kloster skriver:

selv med mange flere års erfarring får man ikke særligt meget som hverken sosu eller ssa desværre ( ved det fordi min far er sosu, og i forhold til hvor mange timer han har lagt der, er hans løn IKKE at råbe hurra af)

Anmeld

12. juni 2012

Jupiter

Kontorelever - og her kan man jo vælge speciale i offenlig eller privat administration.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.