LÅRTE a-kasse + feriepenge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja, jeg hader at være på dagpenge når man har næsten 10.000 kr. til at stå på feriekonto'en, som man havde håbet på at have som EKSTRA her til sommer!!

Er bare lidt SUR, så måtte lige af med det! Kæresten er nemlig ved at være træt af at høre på mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Mutti2B

Ja øv, men sådan fungerer det jo desværre ikke

Anmeld

12. juni 2012

raca

jammen du melder da bare ferie og får pengede udbetal som det de er tænkt som.. dvs penge til når du har ferie og ikke får penge fra A-kassen eller arbejdspladsen..

jeg forstår ikke helt problemt

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Det er bare så ØV!!!

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

raca skriver:

jammen du melder da bare ferie og får pengede udbetal som det de er tænkt som.. dvs penge til når du har ferie og ikke får penge fra A-kassen eller arbejdspladsen..

jeg forstår ikke helt problemt

Har været i arbejde førhen og havde ferie med løn. Så de penge jeg havde tjent op året før, altså de 10.000 kr. fik jeg ud som ekstra snoller til sommeren..

Der problemet ligger!!!

Anmeld

12. juni 2012

raca

Anonym skriver:

Har været i arbejde førhen og havde ferie med løn. Så de penge jeg havde tjent op året før, altså de 10.000 kr. fik jeg ud som ekstra snoller til sommeren..

Der problemet ligger!!!

ja men nu har du jo ikke det arbejde.. og det er normalt at feriepengene bruges til løn under ferie...

så jeg forstår ikke dit problem... det er da de færeste der kan snolle 3 ugers løn op på sommerferie med mindre de har sparret op..og det har du jo realt ikke.. du har bare tjænt op til ferie..

men det er jo det du vil.. mens akassen finansere dine normale udgifter... dvs alle dem der har arbejde... og dig selv da du arbejde..

ej jeg syntes faktisk det er dig der er urimlig og A-kassen der handler rigtigt.. så det er ikke en lorte akasse...

Anmeld

12. juni 2012

anynom

raca skriver:

ja men nu har du jo ikke det arbejde.. og det er normalt at feriepengene bruges til løn under ferie...

så jeg forstår ikke dit problem... det er da de færeste der kan snolle 3 ugers løn op på sommerferie med mindre de har sparret op..og det har du jo realt ikke.. du har bare tjænt op til ferie..

men det er jo det du vil.. mens akassen finansere dine normale udgifter... dvs alle dem der har arbejde... og dig selv da du arbejde..

ej jeg syntes faktisk det er dig der er urimlig og A-kassen der handler rigtigt.. så det er ikke en lorte akasse...

Anmeld

12. juni 2012

Frk. Himmelblå

raca skriver:

Må være enig her.

Men det er da altid surt, hvis man lige havde forventet noget, som så ikke blev alligevel...

Anmeld

12. juni 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Ja, jeg hader at være på dagpenge når man har næsten 10.000 kr. til at stå på feriekonto'en, som man havde håbet på at have som EKSTRA her til sommer!!

Er bare lidt SUR, så måtte lige af med det! Kæresten er nemlig ved at være træt af at høre på mig 

tjaa hverken kommunen eller akasse kan jo gøre for at du er arbejdsløs, og at du pengene udbetalt fra dine feriepenge,istedet for akasse, jamen det er jo bare sådan det er

Anmeld

12. juni 2012

Anonym trådstarter

Hold da op mand!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.